Recenzie (554)
Ztracená brána (2012) (seriál)
Oproti ďáblově lesti už policie nakoupila oktávky. A druhý plus oproti ďáblově lesti je parádní konec (navíc nečekanej)
Polednice (2016)
Námět 5*, odečtěte jednu * za příšernej výkon toho děcka, další * za nudný pasáže filmu a další * za trapnej konec ve stylu happy end. Slabota. Nicméně ta atmosféra je vynikající
Evropa dnes (2008) (relácia)
Viděl jsem jen dva díly, takže hodnocení je dost zkreslený. Díl ohledně srbské Srebrenici nicméně velmi poučnej, i když dosti jednostrannej.
Hubert a Staller (2011) (seriál)
Scheisse. Was ist das?
ČT Live - Pražský výběr (2013) (koncert)
Jelikož jsem na tomto koncertu byl v Brně, tak pociťuju silný rozčarování z toho, že na tom brněnským koncertu nebyl tak silnej repertoár hostů a celkově ta šou byla taková trochu menší (oproti Karlovým Varům, ze kterých je natáčenej koncert). Na druhou stranu v Brně ti dědci odehráli poctivě první dvě alba tak, jak jsou obsazeny v elpíčkách. Tady to bylo podivně pospřeházený..
Semestr (2016) (seriál)
72%? No, dejme tomu, že to snad hodnotili jen ti, kdož to sledujou...
Cisárov pekár a pekárov cisár (1951)
Verbale Ty hovado, jakej odpad? :-)
Boh odpúšťa... Ja nie! (1967)
Nejlepší vál od dua Hill + Spencer. Asi jediná vážná role těchto dvou bláznů. Za mně super!
Vyšehrad (2016) (seriál)
Seriál o Feninovi? První díl nejlepší, druhej horší, třetí už vyloženě bída. Aspoň, že to má jen pár minut.
Noc na Karlštejne (1973)
Toto je tak hrozná prasečina, že nechápu to celkový hodnocení...