Recenzie (554)
Černé zrcadlo - Celá tvá minulost (2011) (epizóda)
Nejlepší díl celé serie. Člověk se až té budoucnosti začne trochu bát :-) ještěže su vůči těmto novinkám tak trochu imunní...
Černé zrcadlo - Národní hymna (2011) (epizóda)
První díl byl jednoznačně nejslabší z celého seriálu. Ale i tak to je typicky originální scénář.
Agent bez minulosti (2002)
Tak a teď by mě zajímalo, jestli ten "pád na tlusťocha" u schodiště na konci filmu připadal někomu normální... Schodiště mělo 6 pater, takže borec skočil z výšky cca 22 metrů, po dopadu se otřepal a v pohodě odešel :-) nene, das ist nicht normal!
Nádraží (2017) (seriál)
Velice kvituju, že Sokol a spol. zkouší tento styl pořadů a po odpornejch filmech, partičkách a kdoví jakejch píčovinách snad přechází na kvalitnější žánr. Ovšem toto se nepovedlo. Po 3 dílech jsem usoudil, že ani podstatně kratší stopáž oproti Pojdte se mnou létat, nezachrání tuto satiru od hodně, hodně slabýho průměru či spíše podprůměru.
Humoriády Felixe Holzmanna (1985) (relácia)
Když v pořadu 50% času hraje Franta Peterka na kytaru a zpívá ty jeho otřesný songy, tak ten pořad není hoden 5*. Bohužel, protože Felix je zde vynikající...
Great Balls of Fire! (1989)
Až na to, že třináctiletou holku hraje 18-ti letá sexy slečinka, je to parádní kousek. S tou by se oženil kdekdo a bez skandálu. Každopádně nějaká Pomáda se může jít klouzat, toto je o třídu vejš...
Všetko alebo nič (2017)
Hvězda za ty Klářiny obrovský oči. Jinak k zblitíhodná hovadina!
Teória tigra (2016)
Člověk, jenž obsadí do filmu osobu Jakuba Koháka by zasloužil zLYNCHovat... Být místo něho kdokoliv jinej, možná by šlo i sáhnout po vyšším hodnocení - každopádně povedenej film.
Mamon (2015) (seriál)
Po Labyrintu určitě nejlepší seriál samostatné České Republiky
Boh ti žehnaj, Ozzy Osbourne (2011)
No přiznejme si, že ta hláška "jaktože ještě žije?" je tak trochu nuda... Všichni musí vědět, že prostě fetoval na etapy, ne denně, jak o sobě Ozzy tvrdí. Ale hudebník perfektní!