Recenzie (112)
High–Rise (2015)
Co tohle bylo za výkal těšil jsem se na nějaké scifi nebo něco tajemného ale takovou slátaninu ničeho jsem dlouho neviděl...
Deadpool (2016)
Tak předně nevím jak ohodnotit tohle vele vele vele kurevsky dílo, předně jsem se zasmál asi 2600 krát, 1000 krát zažil kurevsky wauuuuu efekt zažil krásné romantické zásahy do hlavy u kterých mi i slza ukapla vyslechnul si nádherný a vytříbený slovník a pocítil romantické vyjadřování ke všem možným americkým svátkům. A samozřejmě nechyběla brutální dávka sarkasmu, kterou jsem ještě nezažil. Za mě nejlepší kurevsky nejlepší MARVELOVKA VŮBEC...
Steve Jobs (2015)
Jako vážně tohle jsem nečekal nebylo to úplně zmrvené ale spíš surealisticky podané... Dobře herecké výkony super o tom žádná ale čekal jsem příběh od začátku jak to bylo atd... A vynechat představení iPhone. Veliká škoda opravdu tohle byl špatný počin!
Vykoľajená (2015)
Co tohle bylo za odpad?! Jednu hvězdičku za jakž takž humor...
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Teda tomuhle filmu se nedá absolutně nic vytknout... Příběh dokonalý, kamera skvělá lepší jsem nikdy neviděl a ty herecké výkony špička... Stále ve mě zůstává ten pocit, jako bych tam byl ten film mě úplně natáhnul do sebe a to se dlouho nikomu nepodařilo...
Správny dres (2015) (TV film)
Super překvapení opravdu pěkná práce Kuchařová překvapila a komedie pobavila... A blbečci co tady hodnotí po deseti minutách si zaslouží BAN účtu...
Korunný princ (2015) (TV film)
Neskutečné překvapení roku dlouho jsem se tak u pohádky nepobavil a nazasmal. Opravdu skvělý počin a na české poměry skvělé herecké výkony...
Nákaza (2014)
Pardon ale jedním slovem kokotina 😂
These Final Hours (2013)
Naprosto úchvatné a surové první minuty mě nechali v úžasu a potom už to celé jede super tempem... Příšerné v dobrém slova smyslu... DOPORUČUJI... A verbal ať si své stupidní názory strčí do prdele retard jeden!!
Exodus: Bohovia a králi (2014)
Bože co to bylo??!! Taková slátanina kde tvůrci počítali, že všichni znají předchozí filmy... To i Princ egyptský animovaný byl daleko víc zajímavější. Mám rád Christiana ale tohle byl přestřel! Jedním slovem zklamání...