Recenzie (36)
Air Force One (1997)
Za mne klasika ,,devadesátkový’’ akčňák. Mám to ráda.
Boratův navázaný telefilm (2020)
Nuda🥴
Krstný otec (1972)
Tak konečně jsem si ho taky pustila. Až na konci jsem zjistila, že film má snad 3 hodiny. Byla jsem totálně vtažená do děje a výkon pro mne ne tolik známého Marlona Branda byl fantastický, na to že mu v době natáčení bylo asi 48 fakt poklona!!!
Rodinný film (2015)
Za mě teda absolutně nechápu nominaci v Českém lvu za ,,HLAVNÍ'' ženský herecký výkon paní Vandy Hybnerove. Jako za co??? Za ty prsa co tam ukázala? To se tedy akademie předvedla :))) Méně bych se divila, kdyby byl nominovaný ten pes!!! Ten by si to alespoň zasloužil.
Vojnoví psi (2016)
Ať chceme nebo ne, válka je byznys. Tento film o tom jasně pojednává. Dva mladí, naivní, prachůchtiví američané si řekli: ,,Pojďme dobít svět a zbohatnout na tom''. Říkejme tomu prostě U.S.A! Takhle to chodí a tak to prostě je. To že Jonah nám to podal v lehce komediální verzi na tom nic nemění. Jinak pro mne v tomto filmu velmi zásadní objev a to Teller. O tom klukovi ještě uslyšíme. Za mne povedený snímek jak to skutečně je a že si člověk nemá nic idealizovat.
Tajný život maznáčikov (2016)
Nejlepší scénky už v ukázkách, ale pro děti hezký a ,,zlý zajda'' byl sem tam srandovní ne že ne :ú)
Večierok (1968)
Tedy po dlouhé době film, u kterého mě od smíchu bolelo břicho, nemohla jsme se nadechnout a málem si cvrnkla do trenek :) Scénka u večeře mě málem zabila. Sellers geniální, ale opíjející se číšník ho možná i překonal. Za mě skvělá komedie a zařazuji ji mezi moje nejoblíbenější komediální snímky na úrovni Clarka Griswolda a jemu podobných :-D BTW jakto, že jsem o tom filmu neslyšela už dávno :)
Moderná rodina (2009) (seriál)
Miluju, miluju, miluju!!!! A nej je Phil a Cameron a vlastně všichni!
Funny Games USA (2007)
Jakožto matka jsem se určitě dívat neměla. Husí kůže až na pozadí...
Už je tu zas (2015)
Děsivě vtipné...