Recenzie (33)
Apokalypsa (2006) (TV film)
Z té kamery si mi opravdu dělá špatně.
Banditi (2001)
Dobře jsem se bavil. Dávám 3.5 *.
Vlákna (1984) (TV film)
Nejdepresivnější snímek, co jsem kdy viděl. Totální syrovost, beznaděj, zoufalství.
Machete (2010)
Výborně jsem se bavil.
Ulica (2005) (seriál)
I když je to fakt hrůza, nemůžu dát s ohledem na růžovku odpad. Tohle je o třídu výš (ač stále na dně).
Bony a klid (1987)
Pro mě velké překvapení. Ovšem nejraději bych strhl jednu hvězdu za nestálé opakování cca 3 skladeb.
Do vesmíru se Stephenem Hawkingem (2010) (seriál)
Velice efektní a srozumitelný seriál. Máme obrovské štěstí, že jeden z největších géniů všech dob Stephen Hawking má talent vysvětlit věci i naprostým laikům.
Nutné k přežití (2006) (relácia)
Vždy mě překvapí, co se dá všechno sníst :-D
Okresný prebor (2010) (seriál)
Zatím hodně nudné. Uvidíme.
Comeback (2008) (seriál)
Jeden z nejlepších ČESKÝCH seriálů. Chválím hlavně originální námět.