Recenzie (297)
Detská hra (1988)
Už len za ten nápad nemôžem dať menej ako 4 hviezdy.
Super Size Me (2004)
Ja tak milujem Mekáč, že ani toto ma neodradilo. Pekný dokument ale nič mi viac nepovedal.
Lesný duch (1981)
Jeden z najväčších kultových hororov aký poznám. Malo by sa to povinne pozerať predtým ako niekto ide na chatu. Hororove scény s jemným nádychom humoru. Každý hororový fanúšik čo to nevidel, tak hororový fanúšik nieje, pretože toto je základ!!!
Lola beží o život (1998)
Mám rád originálne filmy a toto bol jeden z nich. Stále a stále vracanie sa v čase, no kto by si to nechcel vyskúšať.
30 dní dlhá noc (2007)
Efekty boli super a ani herci neboli zlí, ale k dokonalému hororu tomu chýbalo strašne veľa. For me priemerný upírsky horor nič menej a nič viac. numa drei
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Neskutočný a ešte raz neskutočný výkon Osmenta. Ten chlapec hral ako nejaký boh. Krásne fentezy plus réžia Spielberg to je zaručená kvalita filmu.
Blázni zo štadióna (1972)
Aj v dnešnej dobe si myslím, že veľmi vtipná komédia. Kiež by aj v dnešnej dobe sa točili také geniálne a hlavne vtipné komédie.
Vyháňač diabla (1973)
Horor pár ekselán. Tento horor má takú mrazivú atmosféru, že by sa dala krájať. Keď som ho videl prvý krát bál som ísť sám na WC. Kto sa chce báť, tak doporučujem. Niektoré scény stoja zato!!!
Ruská vojna: Krv na snehu (1997) (seriál)
Jeden z najlepších dokumentov o druhej svetovej vojne!!!!
Čierna kniha (2006)
Trochu inak natočený film o druhej svetovej vojne. Film zabalený do takého komediálneho šatu. Moja obľúbená van Houten ma zase nesklamala a zahrala na jednotku.