Posledné recenzie (5)
Světlo a stíny (2021) (seriál)
Knihu jsem nečetla a 15 už mi není, ale to Young Adult fantasy vážně klesla tak hluboko? Pozitiva - celá linka s "vedlejšími" postavami (Kaz a spol.), které se chovaly přiměřeně svému věku, měly motivaci, traumata, náznak hloubky a psychologie, uměly dělat vtipy a člověk je nechtěl profackovat co pět minut. Triky byly na Netflix velice povedené - ztvárnění Vrásy a veškeré magie patří k nadprůměru. Výprava, lokace (ahoj Maďarsko), hudba, kostýmy, všechno nadprůměrné a k potěše oka. Vše bohužel kazila hlavní "hrdinka", která byla nudná, hloupá, fňukala, obviňovala ostatní, pardon, ale k takové náně opravdu odmítám cítit sympatie. Mal jako takový trpěl vztahem k Alině, protože všechny chyby pramenily z toho, že jeho postava se chovala jako idiot pokaždé, když šlo o ni. Záporák mě vlastně taky neurážel (ahoj, princi Kaspiane), ačkoliv konec byl předvídatelný. Nakonec tedy doufám v prequel pouze o Vraním klubu, kde se dozvíme víc o minulosti vedlejších postav, a Alina s Malem ať si jdou řešit svá dramata někam na TV Relax vedle telenovel.
Matrix Reloaded (2003)
Ze všech tří dílů je tento nejlepší. Proč? Protože se většina odehrává v matrixu, film je naplněn úžasnými souboji a nedá vám oddechnout. Už to není to oťukávání schopností, ani smrtelné křeče v Revolutions. Je to vrchol.
Avatar (2009)
Modrá je dobrá, už je to tak. To potvrdil i pan Cameron a po dlouhých letech, kdy mi jako malé holčičce vháněl slzy do očí Leonardo DiCaprio v Titanicu, se mi hláškující Sam Worthington stejně nezapomenutelně zapsal do paměti. Pokud bude nebe vypadat jako Pandora, nemůžu se dočkat.