Recenzie (153)
Sex Tape (2014)
Film jsem spouštěl s minimálním očekáváním jako fanoušel Jasona Segela i Cameron Diaz, ti 2 to pro mě táhnou. Trochu tak leští to hovínko, jakým by bez nich tenhle film byl
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
Bohužel nedostál kvalitě jedničky, což jsou komixové orgie. I tak je to parádní filmek avšak v každém ohledu mu trochu něco chybí.
Red Band Society (2014) (seriál)
Pilotní díl sleduje formování skupiny 5 mladých přátel ubytovaných v nemocnici. Zdá se mít hloubku, bez repetivně známých klišé. Herci hrají dobře, celý díl je provázen lehkým humorem, který navzdory prstředí rakovinových mladíků funguje. Po čtyřech dílech jsem nadšen.
Občiansky preukaz (2010)
zkurvená doba
The Colbert Report (2005) (relácia)
Sleduju každej díl už asi 2 roky
Agresivní virus (2014) (seriál)
Pilot zatím slušnej rozjezd. Zajímavej pohled na žánr.
Mrcha učiteľka (2014) (seriál)
Je zvláštní, jak špatně je tenhle seriál hodnocen ale mě opravdu baví. Všechny postavy jsou tak krásně ujetý.
Godzilla (2014)
Přišlo mi to spíš jako film o US military zachraňující situaci a na pozadí se objeví nějaký to monstrum. Nebyl to úplně film o Godzille, což je škoda. A Bryan Cranston tak moc ukazovaný v trailerech má hodně krátkou roli.
Až vyjde mesiac (2012)
Naprosto nádherný
47 roninov (2013)
meh