Recenzie (340)
Terminátor (1984)
Cameron pred Aliens. Je to videt, ale pekny :)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Pata ci sesta kopie jednicky na VHS z burzy me sice kdysi oslovila, ale zadne zachvaty. Tohle je ovsem akce s pribehem, jaka se nevidi. Kultovni hlasky, Arnie ve sve nejlepsi forme a triky, ze kterych dodnes nechapu. Lze videt tisikrat!
Tmavomodrý svět (2001)
Tady neco smrdi.... jsou to prachy a velikasstvi, chamtivost a chtic po Oscarovi. Po zasluze tenhle bezprizorni cechackovsky megafilm neuspel... a nejen v Americe. Sveraci proboha, probudte se a budte jako driv!
Tobruk (2008)
A nestalo to za to...
Tootsie (1982)
Nepopsatelne nadherne! dekuji dvakrat: jednou Sidneymu a jednou FSB za dabing, ktery je snad jediny spolu s Vinetouem a Fantomasem pripustitelny. O Dustiem ani nemluvim, je to zlaticko!
Training Day (2001)
Bre ke ke, ja jsem vodnik Cesilko..... jsem zelenej... --- Tak dostanes Oscara, zelenyho jsme tu jeste nemeli.....
Trhala fialky dynamitom (1992)
Spatlanina, na kterou se pokud jde v TV, vzdycky rad podivam. Jsem totiz skodolibej a rad se divam, jak se tam cela plejada nasich slavnych jeden po druhem ztrapnuje. Prijmout roli v tomto... ehm... nevim co, mohli totiz prijmout pouze pod vlivem ne uplnku, ale silnyho opiatu. Kdyz se probudili, mavala jim obezni Ruzickova z pocmaranyho autobusu.
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Super!
Tropická búrka (2008)
To nejde jinak... Stillere jsi muj american.
Turbulence 3: Heavy Metal (2001)
Strasna strasnota, neuveritelne! Shlidnuto periferne pri praci, ale v podstate s velkym zajmem. Malokdy ziram s otevrenou hubou, co se to v ty bedne vlastne deje.....