Recenzie (340)
Sametoví vrazi (2005)
Videl jsem vzkriseni ceske detektivky. Ani jedna trapna scena, napeti jak v Temeline, zaplakal jsem si, aniz bych pouzil v-krajec na cibuli, verim tem hercum tak, ze se jich ted budu bat a muj hrbet se pred panem reziserem Svobodou ohyba aniz bych byl medvedem. Pratele, TO JE BIJAK!!!!!
Sanitka (1984) (seriál)
Nadhera, placu, proc uz dnes nejde natocit takto krasny serial....
Scanners (1981)
Vyborny!
Sedem (1995)
Temne, depka, klepla me pepka (malem).
Shrek (2001)
Hm, animak. A co ma bejt?
Schindlerov zoznam (1993)
Tak dlouhe, tak nabusene, sami Zide, zli fasouni a skvely Steven reziruje tam, kam patri. Superissimmo!
Simpsonovci vo filme (2007)
Nikdy se mi nelibili v TV, ale film mi je zvelebil.
Skúška života (2000)
Jezis to je dlouhy a nudny. Pulhodiny placaji paty pres devaty, pak slaba akce a zase placani. Malo filmu je tak strasne dlouuuuuuuhych...... aaaach......
Slepačí úlet (2000)
Od Parka jsem znal jen kratasy. Je videt, ze si uz davno zaslouzil celovecerak. Sranda velika!
Slnko, seno, erotika (1991)
Nejhorsi z trilogie, ale porad super oproti tomu, co nas cekalo a my o tom nevedeli.