Obľúbené filmy (10)
Melancholia (2011)
Výjimečné. Díky.
Čierna labuť (2010)
Jeden z nejdepresivnějších filmů. Dostalo mě to. Natalie Portman - co dodat k dokonalosti...
Votrelci vs. Predátor 2 (2007)
Pro mě naprosto uspokojivý crossover klasických filmů s vetřelci a predátory. Hudba výborná, s prolínáním původních motivů, mnohem lepší než v nových Predátorech, kde prostě nefunguje. Natočeno kvalitně, střety jsou velmi povedené, predátor je opravdu takový jako v prvním filmu, nevynechává z nepochopitelných důvodů jako ve výše zmiňovaném nejnovějším přírůstku do tohoto sci-fi světa. Masky mohu jedině chválit, herectví je v takové míře, v jaké se od takového filmu očekává, zajímavý konec, pokud mám znovu porovnat s Predátory, nezažívám trapné pocity z nelogičností, chyb nebo hloupostí, jež znevažují opakované sledování. Jeden z mých top filmů.
Frozen (2010)
Pro mě jeden z nejintenzivnějších filmových prožitků! Pravděpodobnost, že by se to stalo je sice mizivá, ale rád jsem se nechal vtáhnout a plně si tak vychutnal toto silně atmosférické survival drama, se sympatickým obsazením, kvalitní režií i hudbou.
Ich deti (2008)
The Children, toť klenot! Velmi dobrá hudba v souhře s kamerou, dobré herecké obsazení. Přátelské setkání s dětmi se mění na noční můru, když neznámé nakažlivé zlo v dětech činí ze svých hostitelů zákeřné vrahy svých rodičů. Překvapivé, brutální, napínavé. Málokdy se stává, že film sleduji s otevřenou pusou. Podobnost s Orphan, The Brood, Village of the Damned.
Paranormal Activity (2007)
Takhle se nahání strach!
Uvnitř (2007)
Pád do tmy (2005)
Strážcovia (2009)
Brilantní. Nečekané. Kam se hrabe Dark Knight, X-Men, Fantastic 4, Liga výjimečných a já nevím co ještě. Roschach je nejlepší postava, kterou jsem doposud v podobných filmech viděl. "Never compromise." A top 10 je mi malá.