Recenzie (43)
Všechna jitra světa (1991)
Zvláštní... Od shlédnutí tohoto filmu musím potlačovat touhu naučit se hrát na violu a daleko od civilizace zkoumat prameny Hudby.
Sila lásky (2005) (seriál)
Náhodou je to švanda. S babičkou se u toho docela obstojně bavíme. :-D
Tajomstvo môjho úspechu (1987)
No.. Žehlit se u toho dalo.:-)
Legenda o lásce (1956)
Krásná, vzdálená.. Ach ta ELEGIE..
Upír Nosferatu (1922)
Němé filmy samy o sobě jsou jaksi zvrácené. Nosferatu sám je hrůzně bizarní. Výsledná kombinace? Pozoruhodná. Někdy bych tento film chtěla vidět v letním kině.
Austrália (2008)
Koukat se na to dá, nenudí to, ale je to v podstatě o ničem. Nemám potřebu se na ten film podívat znovu.
Marketa Lazarová (1967)
Jako sen.
Alexander Veľký (2004)
Sice chápu, co tím vším chtěl režisér říct, ale myslím, že se mu to moc nepovedlo...:-(
Hoří, má panenko (1967)
Já jsem z toho filmu rozčarovaná. Sice jsem se celou dobu smála, ale po konci je mi hořko. Špatně se to vysvětluje. O tomhle filmu se dají napsat xstránkové úvahy nebo recenze, ale člověk ho prostě musí vidět a taky zažít, aby plně pochopil.Tvrdá realita malého města. I velkého města. Tohle je prostě v lidech a je to jedna z mála věcí, za kterou komunisti nemůžou. Podobné typy lidí potkáte i dnes.
Danielle Steelová: Prsteň (1996) (TV film)
Tak tohle je jediný Daniellin román, který se mi docela líbil. Ale film tedy za moc nestál.:-(