Recenzie (23)
Obvinený (2013) (TV film)
Nic jsem nečekal, ale příjemně mě to překvapilo .
Please Like Me (2013) (seriál)
Super seriál. Svižný, vtipný.
V tieni (2012)
Pořád jsi nejsem jist jak mám tento film ohodnotit. Měl to být vyloženě skvělý film, ale podle mě patří jen do další řádky filmů, které ohodnotím 3 hvězdičkami.
Umelec (2011)
Pořád jsem nepochopil proč je kolem tohoto filmu takový humbuk? Nápad dobrý, zrealizováno taky dobře, ale prostě mě tento film nechytil. Po odchodu z kina jsem si říkal, proč má tento film tolik Oscarů??????
Will a Grace (1998) (seriál)
Podle mne je to jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděl. Doporučuji.
Perfect Days (2011)
Podle mne je to jeden z nejlepších českých filmů roku.
Prázdniny (2006)
Co dodat. Celý film se zkrátka povedl. Asi mému ohodnocení napomohlo i mé momentální rozpoložení. Všem vřele doporučuji.
The Big Gay Musical (2009)
Co dodat. Hodně ulítnutý film.
Babie leto (2001)
Jeden z vůbec nejlepších českých filmů co jsem kdy viděl. Paní Stela Zázvorková je vynikající. Všem vřele doporučuji.
500 dní so Summer (2009)
No necekal jsem od tohoto filmu moc a proto me asi velmi prijemne prekvapil. Vubec jsem necekal ze to takhle dopadne. Vsem vrele doporucuji:-)