Recenzie (166)
Sleduje ťa vrah (2000)
Jeden z těch slabších výkonů Keanu Reevese, zvláště v těch nesmyslných tanečních kreacích.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Všichni obsazení splňují podmínky pro kvalitní film, samozřejmě kromě stále "vtipného" Jima Carreyho. Pokud by ale měl za nějaký film dostat cenu za skutečně seriózní herectví, bylo by to právě za tento.
Pelíšky (1999)
Čím je člověk starší, tím je mu ten humor bližší. Proto zvedám o hvězdičku.
Mrtví jako já (2003) (seriál)
Ve kterém jiném seriálu uslyšíte: "Ten je tak starej, že sejmul Ježíše..." :)
Howlův kráčející hrad (2004)
Tento film mě nadchnul jako všechny Miyazakiho filmy a těší mě, že konečně vyšel i na DVD, i když podle oficiálního překladu tuším, že se k nám taková Laputa nejspíše nechystá.
Futurama (1999) (seriál)
Tak Futurama už se konečně bude vysílat i u nás tak jen uvidíme co s ní udělá dabing.