Recenzie (275)
Lovci drakov (2008)
slabota opravdu jsem to dokoukala jen s vypětím sil, a to animáky zbožňuju
Piano (1993)
Působivé, doporučuji všem
Hra o trůny (2011) (seriál)
Výborný seriál, drží se perfektně knižní předlohy, která je super. Co k tomu dodat. Těším na další sérii.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Mno efekty opravdu pěkné, ale to je vše u tohoto filmu, i když například to jak blonďa prolítává hroutícím se barákem a přistane na 10cm podpatcích s perfektními loknami a makeupem k pousmání je. Kino jsou vyhozený prachy.
Ponyo z útesu nad morom (2008)
Jsem fanoušek Miyazakiho a tak se mi to nemohlo nelíbit. Je to krásná hravá roztomilá pohádka a mořské víly jsou naprosto k sežrání. Je ovšem pravdou, že na Mononoke a zámek v oblacích trošku zaostává.
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Čekala jsem více, je to Harry Potter i když některé scény jsou poněkud afektované. Doporučuji to samozřejmě, ale na 86% to já tedy nevidím.
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Sice to nemá na ostatní piráty, příběh kulhá a nestrhává, ale na kouknutí takhle v neděli odpo to jde, Depp je roztomilej jako vždy.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Opravdu dobré, svižné s příběhem i vtipem. Doporučuji.
Thor (2011)
Je to příjemné koukání pro celou rodinu, doporučuji 3D. Hlavní herci na můj vkus mohli být uvolněnější, ale je to opravdu hezká pohádka.
Utrhnutý z reťaze (2005)
Dobrý film, doporučuji, nudit se nebudete