Recenzie (353)
Peklo s princeznou (2009)
Normálně bych dal 2*, ale protože je to nesrovnatelně lepší než Troška, dávám 3*
Ako si vycvičiť draka (2010)
Moc pěkný animák, dost netypický pro dreamworks, ale povedl se. 80%
Bohouš (1968) (TV film)
"Nebojte je vlažná, Bohouš totiž neumí foukat."
Toto je Sparta! (2008)
Je to naprosto debilní... Možná tak debilní, že to obdivuju, ale jen tou jednou hvězdou
30 dní dlhá noc (2007)
Tak tohle mi vážně nesedlo. Hartnett není hororovej typ, a tahle tématika už byla zpracovaná tolikrát a toliksetkrát líp, že mi tenhle film přišel jako naprostá ztráta času... 40%
Osamelý muž (1984)
Stevea Martina moc nemusim, ale u tohodle jsem se skvěle nenáročně pobavil... 70%
Sajrajt sága (2010)
Je to hrozná blbost, ale já se bavil, už bylo načase na ten po*** Twillight fenomén nějak zareagovat, a to mohlo dopadnout i daleko hůř... Lidi co minul fenomén 40%, lidi co ho nenávidějí 70% a lidi co ho zbožňujou ať radši tenhle film vynechají, mohli by si uvědomit, že Twillight je fakt děs...
V moci diabla (2005)
Jako horor 30%, jako drama 70%, jako film co se to snaží skloubit 60%...
Dosť! (2002)
Není to nic moc, ale já se bavil a to jsem od toho filmu chtěl... 50%
Reči, to zvieratám svedčí (2009) (seriál)
Něco bylo opravdu geniální, ale něco by urazilo i prase...