Recenzie (324)
Krajina zajtrajška (2015)
Hi-tech lahůdka.
Testament mladosti (2014)
Dobré, ale jaksi bez výraznějších momentů.
San Andreas (2015)
Musí se vidět v kině!
Screamers: Hlasy z podzemia (1995)
Pro mě tak trochu kultovka.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Tak Mad Max u mě má jedno prvenství. Nejšílenější film.
Rubber (2010)
2*. No reason.
Očista (2013)
Proč zase to iracionální chování... Škoda.
Chappie (2015)
Die Antwoord!
Prestreté (2010) (relácia)
Nelze hodnotit. Občas na to kouknu, ale spíš jen pro zasmání než abych obdivoval nějaké kuchařské umění.
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
V pohodě film. Pokud koukáte na hodnocení, přidejte tak 10 - 20%, abyste se dostali na reálnou hodnotu.