Recenzie (1 253)
Broučci (1966) (seriál)
IMHO moc depresivní a smutné.
...A je to! (1979) (seriál)
Pat a Mat nemají chybu !
Fantastický pan Lišák (2009)
Nemůžu si pomoct ale Anderson točí samé divné filmy co mě moc neberou.
Cemetery Junction (2010)
Celkem fajn příjemná komedie k zamyšlení. Snorchl je fakt řízek a to jeho tetování nemá chybu.
Láska a iné katastrofy (2006)
Absolutně nudný film, bez nápadu, který jsem dokoukal jen kvůli Brittany Murphy.
Rock zo strednej (2009)
Bože to byla blbost. Ubohý děj, příšerní rádoby "indie" muzikanti. Snad jen na Vanessa Anne Hudgens se dalo dívat a díky ní jsem to dokoukal. Co nepochopím je, proč do takové sra*ky, která s ním nemá nic společného, zapojili Davida Bowieho. Myslim že to nemá zapotřebí.
Kopačky (2008)
Pro mě příjemné překvapení, velmi optimisticky naladěný film u kterého jsem se docela zasmál a odreagoval. Kdyby se krom odhaleného Jasona Segel odhalili víc i Kristen Bell a hlavně Mila Kunis, byla by to pecka. ;-)
Dvanásť do tucta 2 (2005)
Průměrná rodiná komedie s obligátním moralizováním na konci.
Lov na exmanželku (2010)
Celkem fajn mix mezi komedií a krimi filmem. Kdo nemá rád Jennifer Aniston může si hvězdičku ubrat.
Nindža zabijak (2009)
Docela mě vadil nepřehledný, moc rychlý střih, jinak akce je tu přehršel, krev z každýho stříká slušně, ale že by mě to nějak výrazně vtáhlo do děje to zas ne, škoda.