Recenzie (344)
Šedá zóna (2001)
film postrádal emoce a i přestože by se našlo pár silných okamžiků, tak i přesto tam chyběla jakási surovost. Ovšem na druhou stranu mě tento film velice zaujal...
Iron Man (2008)
dobrej popcorn. Herecké obsazení do velké míry zvyšuje divácký zájem, ale i příběh je velice pěkně vystavěn...nějaká ta chybka by se našla, ale i tak 4*
Korytnačky môžu lietať (2004)
film o rychlém dosspívání dětí, které už od malička přemášlý nad tím kam šlápnout. Něco nepředstavitelného pro civilizovaného člověka - děti sírající miny. Možná je film pro někoho až moc studený, ale to my evropané nedokážeme posoudit, ten chlad, který prostupuje tělem při zneškodňování bomby. Film se mi po mnoha stránkách opravdu hodně líbil.
Cela (2000)
opravdu zajímavý filmový experiment. Sice to chvílema nemá logiku, ale to mi nezabránilo ve vychutnání celkového filmového zážitku.
Hotel Rwanda (2004)
ze začátku, kdy Paul jako hotelový manažer žije šťstně má prácí, rodinu a je finančně zabezpečen - v Africe je to výhra, ale pak přijde nesmyslná kmenová válka a všechno změní. .... opravdu svět tehdy je npřihlížel největšímu masovému zabíjení lidí a docla přesně to bylo řečeno plukovníkem - jste špína, nejste ani negří jste afričani. Jak už jsme jednou napsal u filmu The Warriors - jak vlastně můžeme hodnotit samotný život. To snad ani nejde.
Legenda o Jurajovi a drakovi (2004)
žádný zázrak, ale jakýsi nápad v tom je.
Krstný otec (1972)
hlavně díky Marlonu Brandovi..krásný film....a řekl bych to asi takhle knížka, film super, hra - fuj
Roboti (2005)
slabší průměr v dnešní hi-tech době není nic překvapivého oslnivá animace
Prci, prci, prcičky: Nahá míľa (2006)
ale jo šlo to.....když zavřete obě dvě oči, tak se to dá i přežít
Rocky II (1979)
krásná boxerská pohádka