Recenzie (49)
Tango a Cash (1989)
ježiš to je klasika!!!
Hancock (2008)
některé efekty super - jinak fakt průměr..
Gran Torino (2008)
perfektní - tedy hlavně ty dialogy jsou fakt vymakané :-)
Youth Without Youth (2007)
wow.... v žádném případě né trapné... jen prostě trochu dost složité... na začátku jsem ten film zavrhla, ale vydržela jsem a mě to strhlo... neskutečný příběh, u kterého nikdy nevíte, na čem skutečně jste a co se stane...
Proti múru (2004)
i když už na začátku jsem tušila průběh filmu, zpracování mne dostalo.. a taky výběr hlavní hrdinky....
Asterix a Olympijské hry (2008)
Jako jo - zasmála jsem se... Brut byl nejlepší :-) Ale žádná pecka to není
Bez slitování (2006)
Poutavý příběh, kdy prostě MUSÍTE s hlavní postavou - byť vrahem - sympatizovat..
Madisonské mosty (1995)
film prakticky jen o dvou hercích - dokázal mě vtáhnout absolutně do děje. o tom, co zvolí žena, když je postavena před rozhodnutí jestli štěstí rodiny nebo své vlastní štěstí...
Mačacie zlato (2008)
Já nevím jak vám, ale mě se to líbilo. Kate a Matthewa mám ráda už z filmu Jak ztratit kluka... Je to dobrá dvojka. Tenhle film byl dobrý - čekala jsem naprostou kravinu a proto asi dávám 4, protože to předčilo mé očekávání :-)
Polnočný vlak (2008)
Dala bych 5* - ale ten konec se mi nelíbil. Čekala jsem něco jiného jako vysvětlení proč jsou lidé ve vlaku zabíjeni... Ale na to, že nesnáším krváky a ve filmu spoustu krve - dávám 4*. Bylo to zajímavé a napínavé pokoukání!