Recenzie (392)
Slimák (2006)
Milióny dobrých, morbídnych nápadov zabíja uspávankové tempo a réžia.
SpongeBob v šortkách (1999) (seriál)
Neskutočne vtipné a nápadité! Perla!
Sunshine (2007)
Prvé dve tretiny takmer úspešne napodobujú 2001: Vesmírna Odysea, niekoľko scén si najmä vďaka trikom divák zapamätá. Boyle samozrejme nie je génius ako Kubrick a posledná tretina, ktorá je pre zmenu skoro tak dobrá, ako čiste hororový Horizont Udalosti a dáva naplno vyznieť režisérovej neistote v tom, že čo nám to vlastne chcel ukázať??? Vykráda sa z celej kopy filmov a výsledkom je obvyklý guláš. Tento snímok vypĺňa filmový priestor a zameriava sa na diváka, ktorému je Odysea príliš intelektuálna a Horizont béčkový.
Hlubinná hvězda šest (1989)
Dnes som tretíkrát videl DS6 a dojem bol stále vcelku príjemný. Mne sa do toho opäť veľmi nechcelo, ale kočka chcela vidieť niečo s príšerou... ktorú si tvorcovia šetria až na úplný záver. Klyšé strieda klyšé a ako vo veľa béčkach, vyvoláva to pocit kľudnej relaxácie. Tak som si vychutnal pekne spravené interiéry, votrelcovské charaktery a všadeprítomnú hudbu. Miniatúry v niekoľkých scénach pôsobia až nadpozemsky a keby bol strihač o niečo rýchlejší, tak efekty strčia do vrecka i Spidermana. O monštrum vôbec nejde (je prašivé) a ďakujem osudu za videnie BÉČKA na veľkom plátne.
Záhrada (1995)
Jablká!
Väznica (1987)
Našťastie vidieť väznicu po rokoch je stále unikátny zážitok. Fín Renny Harlin režíruje klyšé príbeh plný nelogiky s nasadením prekrývajúcim väčšinu nedostatkov. Toto dnes už klasické a neprávom trochu pozabudnuté béčko má výbornú temnú atmosféru (reálna strašidelná neuprataná väznica/podmanivá hudba/KRVAVÉ a originálne efekty na ktoré sa nezabúda), vydarený casting a herecké výkony. Okrem toho: superslizkého správcu, terminátorské blesky, spielbergovské modré svetlo, veľa ľudí čo kričia v bolesti alebo panike, hlášky, italo-američana ktorý sa volá Lassagne a homoeroticky obdivuje Ramba, málovravného Aragorna s účesom ala James Dean čo pravačkou stíska gule ozembuchom, veľa špiny, úchulne zlých dozorcov, ducha vydriducha, vražedné čakany, naozaj veľkého černocha a pri sledovaní pocit, aký vyvolá väčšina dobrých hororov - tam by som kua nechcel byť!!!
Spider-Man 3 (2007)
By som rád vedel, čo by z tohoto filmu ostalo bez pekných trikov a ešte krajších spomienok na predchádzajúce diely!
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Príšerná réžia, kamera, Val Kilmer a miestami tupo hluchý scenár kazia tento film, ktorý ináč mohol byť celkom dobrý. Až na pár vínimiek dobré herecké výkony (vrátane Branda), (snáď až prirýchlo) napredujúca story s filozofickoupríchuťou, sexi exteriéry, samozrejme masky, hudba ´- to všetko je takmer zabité, a to sa už opakujem, príšernou réžiou. Škoda je keď sa áčkový rozpočet spracuje štýlom grindhousu, keď vyhrá chaos nad predcíznosťou. Akoby by si to štáb medzi sebou rozdelil fifty-fifty: na tých čo vedeli čo robia a na tých čo nie.
Akty X - Film (1998)
Od celovecernej verzie som ocakaval jednu dlhsiu a drahsiu serialovu epizodu nadpriemernej kvality a musim potvrdit, ze presne toho sa mi i dostalo. Tak asi diky.
Hory majú oči 2 (2007)
Tak blbý horor som už zopár mesiacov nevidel :) Poteší nejaké to gore. Zaň je hviezdička. A za vcelku šlapúce tempo.