Recenzie (96)
Triangle (2009)
timecrimes po americku;;
Tajné sesterstvo (2009)
jedna * za niektoré atraktívne "piraňky" zo začiatočnej party;;inak otrasss.......
Van Diemen's Land (2009)
krasna a temna priroda a v nej odohravajuci sa temný,surový príbeh;;;;;;;;;
Dlhý víkend (2008)
3 a pol*
Dievča, ktoré sa hralo s ohňom (2009)
4**** ale slabšie ako prvá časť...
Harry Brown (2009)
a pol*
Obchod s bielym mäsom (2005) (TV film)
veľmi z toho vyčnieva strašné televízne spracovanie,inak very good;;;;;;;;;;;
Normal (2009)
dtivý rozdiel medzi formou a obsahom....vizual****,herci**,dej*,škoda;;;
Ctihodný občan (2009)
mohlo byť aj viac škoda zaveru....malo to big potencial...
Paranormal Activity (2007)
škoda prehnaného záveru a úplne nezmyselného a trapneho intermezza s dievčaťom zo 60-tych rokov v štýle a lá exorcist...inak celkom solid;;