Recenzie (216)
Pomsta mŕtveho muža (2013)
krapet pritazene za vlasy, CF ala suprman
Anjel Pána (2005)
Strachovi fandím, ale nebejt Trojana, tak je to o ničem. Jednu hvězdu ubiram za lepší verzi v pokračování. 2 má prostě všechno co v 1 chybí: světlo,tmu, barvu,mezihru,bohaté exteriéry a interiéry..
Špunti na vode (2017)
Je smutný dělat vtipy pouze ze sprostými slovy a to nejsem žádnej puritán. Squadra dobrá, škoda materiálů.
T2 Trainspotting (2017)
1* BEGBIE, 2* LUST FOR LIFE VS PRODIGY
Kráľ rybár (1991)
Poselství filmů je jasné, ale proč to tak nudně natahovat? Jako Williams je herecký bůh, ale špatný film zachránit nedokáže. 1/3 utrpení už jsem to chtěl vypnout, ale místní hodnocení mi přidalo trpělivosti 2/3 konečně jaks taks film a zbytek opět bida.
Utečenci (1986)
Začátek byl nad očekávání, ale po 15minutách nuda.
Tábor tigrov (2000)
Celkem nuda a šeď, kamera to ještě umocňuje. Poselství filmu je jasné, ale to je prostě málo, válečné scény jsou Béčkové a velitelské pokřiky nepřesvědčivé a hlavně nedostačující k navození válečné atmosféry. Prostě bububu nestačí, i když by to řekli ještě 100x že Tigerland je nejdrsnější po Vietnamu tak to stejně nikdy nebude stačit, když na to ty scény nemají :( bída. Colin je týpek, mužou mu poděkovat za 2 hvězdy.
Bez kormidla (2014)
Pouze nadějný a zajímavý začátek.
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Auta, honičky, výhružky, pomsta,opet výhrůžky a opět pomsta na úkor děje, spádovitosti a přitažlivosti ublížilo "dvojce". Stejné herecké obsazení včetně rejžy nestačí, když je osobitý scénárista vyměněn za středně proudého emerického pisálka.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Film co nemá úroveň ani charisma, nicotný výkřik atuální doby, který bude mít klesající "kvalitu" až k 0 (dobře - kostel akce :-)) Celkem by mě bavil pohled na Qentina při zhlédnutí Meťujova šméčka. Už to Samuele a Coline víckrát nedělejte!