Reklama

Reklama

I Love Paris

  • USA Paris
všetky plagáty
Krátkometrážny
USA, 2005, 1 min

Réžia:

Chris Applebaum

Hrajú:

Paris Hilton

Recenzie (2)

SOLOM. odpad!

všetky recenzie používateľa

Paris Hilton v rádoby sexy modýlku, voda, pěna, auťák a burger – no ty kráso vražedná kombinace. Já si ze začátku říkal, že by mohlo jít o další domácí péčko téhle bohaté slepice, ale ono šlo zase o žrádlo. Škoda no, být to péčko, možná bych dal i vyšší ohodnocení. ()

Real Tom Hardy 

všetky recenzie používateľa

Carl's Jr. si pred 15 rokmi postavil celý svoj marketing na logickej úvahe, že ak ukážu správnej demografii a trhu sexy ženy jediace poriadny amerikános burger, budú poriadne predaje a ak k tomu ešte pridajú treťou stranou (rozumej opačnou puritánskou stranou barikády) vyvolanú kontroverziu, dolárikov bude o to viac. A tak sa aj stalo a tak to u Karla aj fungovalo krásnych 12 rokov, kým neprišiel v 2017 neodvratný šmitec (koniec) kvôli prekvitajúcej PC kultúre. I Love Paris bol začiatok, i keď viac menej skôr istej štylizácie než celkovej direkcie ich marketingu, námatkovo môžem spomenúť o rok staršiu reklamu Fist Girl. Čo najlepšie odráža vzťah medzi firmou a jej "opozíciou" v mediálnom priestore v tých časoch a v porovnaní s tými dnešnými je aj to, že ako CEO si im povedal, nech idú (inými slovami) do pi (niečo podobné odkázal na margo tejto reklamy Rodičovskej rade Andy Puzder, Carl's Jr. CEO x) (v dnešnej dobe to skúsil Ed Razek, ktorý síce za to dostal, bohužiaľ, fajnovo "na hubu," či Tucker Carlson, obom veľký s/o) zatiaľčo dnes každý radšej vypustí prázdne falošné ospravedlnenie, len aby boli všetci spokojní, hoc aj na úkor vlastnej reálnej zákazníckej základne, čo sa minulý rok prenádherne vypomstilo P&G, kedy kvôli tomu prišli o 8 miliárd, čo ma až zahrialo pri srdiečku. No ale naspäť k veci – zrobil som zoznam všetkých "týchto" reklám, čo nebolo také jednoduché, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Mali by sa progresívne zlepšovať, tak uvidíme. Puzder si nebral servítky ani o pár rokov neskôr, kedy vypustil motto všetkých marketérov, ktorí cielia tipujem na demografiu muži 18-34, čo je v istých sférach najsilnejšia skupina, napríklad burgre, všakže? "We believe in putting hot models in our commercials. Because ugly ones don't sell burgers." (x) ()

Reklama

Zaujímavosti (2)

  • Pieseň, ktorá počas reklamy hrá, je "I Love Paris" od Eleni Mandell. (Real Tom Hardy)

Reklama

Reklama