Lindenstraße - Das 16. Jahr - 2000/2001 (2000) (séria)
Tvorcovia:
Hans W. GeißendörferRéžia:
Wolfgang FrankScenár:
Joachim FriedmannHudba:
Jürgen KnieperHrajú:
Susanne Meierhofer, Marie-Luise Marjan, Andrea Spatzek, Moritz Alexander Sachs, Jo Bolling, Rebecca Siemoneit-Barum, Sontje Peplow, Annemarie Wendl, Tilmar Kuhn, Wolfram Berger (viac)Hrajú
Susanne Meierhofer
Švajčiarsko
Najlepšie seriály:
Stephanie (1995) (seriál)
Marie-Luise Marjan
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Berlin Alexanderplatz (1980) (seriál)
Jim Knopf (2000) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Andrea Spatzek
Rakúsko
Najlepšie seriály:
Zámocký hotel Orth (1996) (seriál)
Moritz Alexander Sachs
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Polícia Hamburg (2007) (seriál)
Kriminálka Kolín (2003) (seriál)
Jo Bolling
Nemecká ríša
Rebecca Siemoneit-Barum
Západné Nemecko
Sontje Peplow
Západné Nemecko
Annemarie Wendl
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Majster Eder a škriatok Pumuckl (1982) (seriál)
SOKO München (1978) (seriál)
Tilmar Kuhn
Najlepšie seriály:
V plnom nasadení (1998) (seriál)
Správna dvojka (1994) (seriál)
Ve jménu zákona (1994) (seriál)
Wolfram Berger
Rakúsko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Správna dvojka (1994) (seriál)
Big Ben (1996) (seriál)
Birgitta Weizenegger
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Verbotene Liebe (1995) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Martin Rickelt
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Prípad pre dvoch (1981) (seriál)
Philipp Neubauer
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Kobra 11 (1996) (seriál)
Nadine Spruß
Západné Nemecko
Jacqueline Svilarov
Východné Nemecko
Najlepšie seriály:
V plnom nasadení (1998) (seriál)
Komando GSG 9 (2007) (seriál)
Stephanie (1995) (seriál)
Christine Stienemeier
Západné Nemecko
Joris Gratwohl
Švajčiarsko
Najlepšie seriály:
Milé dítě (2023) (seriál)
Tenká černá linie (2013) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Ceren Dal
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Stephanie (1995) (seriál)
Její vrazi (1993) (seriál)
Anna Sophia Claus
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Kobra 11 - Nasazení týmu 2 (2003) (seriál)