Reklama

Reklama

Thor: Láska a hrom

  • Česko Thor: Láska jako hrom (viac)
Trailer 6
USA, 2022, 118 min

Obsahy(1)

V novom príbehu Thor odchádza na zaslúžený odpočinok a pokúša sa nájsť vnútorný pokoj, ale nakoniec sa opäť  musí vrátiť do akcie a naverbovať Valkýru (Thompson), Korga (Waititi) a Jane Fosterovú (Portman) – ktorá je teraz mocným Thorom – aby zabránili Gorrovi the God Butcher (Christian Bale), zlikvidovať všetkých bohov. (Cinemart SK)

(viac)

Diskusia

Ydrosten

Ydrosten (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

Jak už jsem psal dříve a jinde, ono to smysl přestane dávat čím dál víc protože třeba - když hodně odbočím - tak třeba nedává ani smysl že v Dr. Strange 2 do děje nijak nezasáhlo TVA když Wanda tady doslova zesírá jiné universa a zasahuje do jejich linie což by oni měly řešit. Čím více toho bude, tím více budou sami sobě podkopávat nohy, protože třeba už v prvním filmu bylo jasně řečeno že Asgarďani jsou jen mimozemšťani a používají technologii kterou mi považujeme za kouzla ale už v dřívějším filmu je Thor brán jako bůh a sám to o sobě i tvrdí. Prostě ho posunuly úplně jinam než bylo potřeba. Taky to moc smysl nedává.

na príspevok reagoval Ratemus, Yoshitsune

Ydrosten

Ydrosten (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

Hele je to možný, já už si ty filmy ani tak nepamatuju abych tohle mohl potvrdit nebo argumentovat že nemáš pravdu. V takovém případě jsem to pochopil špatně a film jako takový má milion much (což má i tak) kde není jasné co se vlastně děje.

Nicméně pořád jsem se svým vysvětlením spokojený a tahle scéna mi přijde v pořádku. Že to moc smysl nedává je bohužel vina Marvelu že v tom mají bordel.

na príspevok reagoval Ratemus

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

Ydrosten

Odin má normálně i magickou moc, zaklel kladivo, použil černou magii aby dostal Thora v Avengers na Zemi bez bifrostu, obětoval okonpro vědění run. To samé potom dokázal Thor... očaroval nevědomky kladivo aby chránilo Jane a defacto použil stejná slova na rozdělení moci dětem jako Odin na Kladivo...

na príspevok reagoval Ydrosten, CreepyJoe

Ydrosten

Ydrosten (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

Mám pocit že ani Odin neměl schopnost předávat někomu moc. Sám říkal že schopnosti jsou vrozené a že kladivo Thorovi jen pomáhá usměrnit jeho moc. Můžu se plést, komiksové věci neznám. Přijde mi i dost logické že každý má svoji schopnost a ty předměty jen slouží k tomu aby mu ji posilovaly. Můžu i klidně přijmout fakt že ty děti ani moc neměly a tak by Diův blesk neměl co posílit ale mě to prostě přišlo v pohodě.

 

A ještě malá otázka : jak to myslíš že teď už je to jedno ?

na príspevok reagoval Ratemus

Ydrosten

Ydrosten (hodnotenie, recenzie)

W.Dow

Taky tohle nemám rád, proto si myslím že MCU jde do kytek, protože spousta věcí je prostě špatně vysvětlená a nebo je součástí "dodatků" někde na netu. Já jsem si primárně nic nehledal. Jen jsem později došel k názoru že jsem to asi sám z filmu pochopil špatně - vzhledem ke komentářům k této scéně. Jako hloupá deus ex machina mi to zase nepřijde. Ten film má spoustu nedostatků a problémů ale zrovna tohle mi přišlo jako celkem fajn nápad.

W.Dow

W.Dow (hodnotenie, recenzie)

Ydrosten

To je sice hezké možné vysvětlení ale divák si nemá hledat vysvětlení už pro tak dost hloupou deus ex machinu. Tohle prostě nebylo po stránce příběhu moc dobře odvedená práce.

na príspevok reagoval Ydrosten

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

Ydrosten

Já to chápu tak že má prostě schopnosti po Odinovi který to mohl dělat a zde udělal první...no to už je teď stejně jedno 

na príspevok reagoval Ydrosten

Ydrosten

Ydrosten (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

Ve filmu nikde ale tak jsem to pochopil já. On sebou nemá ani kladivo ani sekeru ale Diův blesk a navíc i ta barva mi dala vědět že to není "modrá" síla Thorovi moci ale "žlutá / zlatá" síla moci bohů. Vzhledem k tomu že blesk držel i Korg a Valkirie, jsem pochopil že blesk může držet kdokoliv. Jde to vidět krásně na té scéně předávání moci dětem kde je ta barva zlatá a i potom co děti bojují mají jejich "schopnosti" zlatou barvu. To že může blesk držet kdokoliv jsem si později dohledal sám. Jako jo film na tohle vysvětlení dost kašle ale mě to přišlo v pohodě a tak jsem to i chápal.

na príspevok reagoval Ratemus, W.Dow

Ydrosten

Ydrosten (hodnotenie, recenzie)

Překvapuje mě kolik lidí má problém s předáním moci těm dětem. Tady asi málokdo chápe že Thor samotný ani kladivo nebo sekera, tu moc nepředávaly ale že tu moc mohl předat díky Diovu blesku, který není vázaný na jednu osobu a nebo na určitý druh síly, popřípadě na formuli "jen ten kdo je hoden"atd. Diův blesk může ovládat kdokoliv a předávat s ním i jeho moc.

na príspevok reagoval Ratemus

Merengues9

Merengues9 (hodnotenie, recenzie)

Tak tohle byla takova blbost.. sled radobycool klipoidnich scen… Tu wow auru okolo Waititiho vazne nechapu. 

na príspevok reagoval Jarin69

Uživateľ Merengues9 zmazal svoj príspevok.

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnotenie, recenzie)

Je to stejně, ale legrační, mně který viděl 95% toho co Marvel za poslední roky vytvořil, pak nějaká filcka řekne, že se nemůžu k tomuhle filmy vyjadřovat, protože sem ho neviděl. To je.....to je prostě na atomovky, nože a velice ostré klacky. 

rollman1

rollman1 (hodnotenie, recenzie)

Yoshitsune

To, že nemůžeš z nějakého důvodu do kina mě mrzí. Každopádně souhlasím s tebou v tom, že hodnotit film na základě trailerů, ukázek a třeba i jména režiséra je blbost. Samozřejmě to vyvolá diskuze a objeví se komiksoví fanoušci, kterým já osobně věřím, protože já toho tolik načteného nemám. Mě jde převážně o to, že nemám rád tyhle lidi, co dávají odpad z principu, protože Marvel, Dc a černoši. A hlavně, hádat se o filmu, který jsem ještě neviděl, je blbost. Počkej si, pak můžeš jet bomby, budeš mít víc munice :))) Každopádně, Marvel zatím opravdu nic moc a krom Eternals a Shang-Chiho zatím nic moc. Sice dávám 4*, ale jsou to ty slabé, kdy nejsem nadšený, spíše mírně spokojen.

na príspevok reagoval Yoshitsune

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnotenie, recenzie)

rollman1

Hele to co sem napsal v 21.07.2022 12:12 zatím si furt stojím, já dovedu pochopit a přijmout, to že se to někomu nelíbí. Ale co nedovedu pochopit a co mně dovede i nasrat je to, že se tady několik týdnů po traileru, už řešilo, jak se tedy bude hodnotit a to na základě několika povídaček, něco se odvodilo z komiksů, pak si nějaký chytrák otevřel hubu na internetu s tím, že byl na testovací projekci, tady se to automaticky bralo jako hotová věc a všichni už věděli jak budou hodnotit. Pak tady máš ty, kteří hodnotí schválně nízkým hodnocením a ty moc dobře víš, že tohle tady neni nic nového, ty víš že sou tady falešné účty kterou jedou podle stejného mustru. No a pak sou tady tací, kteří nenávidí Marvel, DC, komiksy a ty odpady sázejí jako sazenice. Možná je tohle nejhorší Thor, možná je tohle nejhorší Marvelovka, ale to co sem napsal, se zakládá na pravdě. A mně osobně hrozně moc trápí, že to nemůžu vidět v kině, já který viděl velkou část filmů v kině, tohle nemůžu vidět v kině, pro mně osobně to je jako bodnutí do srdce, netýká se to tedy jen tohole filmu, ale všech letošních kino filmů. 

na príspevok reagoval rollman1

W.Dow

W.Dow (hodnotenie, recenzie)

Tak to nebyla :D Stačí se podívat na ty záběry z natáčení a pak na film, dost jí pomohli s CGI :)

rollman1

rollman1 (hodnotenie, recenzie)

Yoshitsune

Já dal sice za 4*. protože jsem se u toho zhulený celkem bavil, ale jinak je to snad jeden z nejhorších Thorů vůbec. A mám rád režiséra, mám rád MCU, Ale poslední dobou, MCU spěje doprdele. Tečka a tak to prostě je. Až film uvidíš, věřím, že ti to dojde, nebo taky ne a budeš si za každou cenu psát svoje. Nemyslím to nějak samozřejmě. Spíš mi jde o to, že zbytečně řešíš něco a reaguješ na lidi, které ani nemůžeš vyargumentovat, jelikož si film neviděl :D

na príspevok reagoval Yoshitsune

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnotenie, recenzie)

Ydrosten

Tak jelikož pojetí Thora prvních dvou filmech a plus jeho působení v Avengers filmech, se moc nezamlouvalo Hemsworthovi, jelikož to bylo právě moc vážné a seriozní, tak uvažoval že od té role odejde. A byl to právě Waititi, který ho přemluvil aby tu roli stále hrál a zůstal u ní a byl to právě i Waititi dokázal přesvědčit Natalie Portman k návratu, jelikož její odchod z Marvelu nebyl moc klidný. Takže trošku uznání by si Waititi zasloužil....ne ? No tak ne. 

na príspevok reagoval rollman1

Ydrosten

Ydrosten (hodnotenie, recenzie)

Yoshitsune

Udělám vyjímku a budu na tebe reagovat, což mě sice bolí ale nechci působit jako retard (tedy jako ty když vykřikuješ v diskuzích aniž bys označil na co nebo koho reaguješ)

Neřekl jsem že tady ten film nemám rád, to že ty jsi negramot a neumíš číst (a evidentně ani psát) je tvůj problém, ne můj. Thor mě pořád zajímá protože ho mám rád a to že z něj Waititi udělal směšnou figurku sice hodně bolí ale pořád mě zajímá směr kterým se Thor vydává. Na YT selduju hodně videí o filmech a seriálech a tohle mi prostě algoritmus nabídl a tak jsem se podíval.

Mimochodem tento film jsem už viděl. A ne, nelíbil se mi. Budu se hodně modlit aby Waititiho už k ničemu od Marvelu nepustily.

na príspevok reagoval Yoshitsune

Ydrosten

Ydrosten (hodnotenie, recenzie)

Zajímalo by mě jak má jůtůb u kterých lidí nastavené pravidla a podmínky protože teď jsem tam našel asi 8 videí z tohodle filmu a když vezmu co v nich je a jak jsou dlouhé, dokázal bych z toho celkem slušně poskládat děj filmu. Zajímavé.

na príspevok reagoval Yoshitsune

Súvisiace novinky

Jak dlouhé bude pokračování Captain Marvel?

Jak dlouhé bude pokračování Captain Marvel?

30.08.2023

Sezóna dlouhých stopáží rozhodně nekončí a už brzy nás po tříhodinovém kolosu jménem Oppenheimer čekají další obsáhlá dramata – Scorseseho Zabijáci rozkvetlého měsíce (206 minut) a Scottův Napoleon … (viac)

Jak se Ahsoka vyhnula problémům s Volume?

Jak se Ahsoka vyhnula problémům s Volume?

27.08.2023

Jedním z důvodů, proč se vůbec povedl vznik seriálu Mandalorian, byl tehdejší technologický průlom zvaný StageCraft, jenž byl od té doby použit v řadě dalších filmových i seriálových produkcích. V… (viac)

Rychle a zběsile v kinech uspělo

Rychle a zběsile v kinech uspělo

21.05.2023

Ještě pár let nazpátek by podobný titulek byl brán jako naprostá samozřejmost. Jenže po covidových letech a klesajících kvalitách posledních snímků v sérii Rychle a zběsile se přece jen mnozí… (viac)

Šéf Disney chce být se Star Wars opatrný

Šéf Disney chce být se Star Wars opatrný

12.03.2023

Jen před několika dny se objevily zprávy, podle nichž jsou filmy Star Wars, jedné z největších franšíz všech dob, víceméně v bodu mrazu. Jediný projekt, co by mohl v dohledné době dorazit, je prý… (viac)

Reklama

Reklama