Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Homer se pohádá s Marge a jede hledat levnou hospodu. Najde poklad – číšnici a country zpěvačku Lurleen (v původním znění Beverly D'Angelo). Homer se zcela promění, stane se z něj rozhodný a o sebe dbající manažer krásné a talentované zpěvačky – a Marge žárlí... (Česká televize)

Zaujímavosti (31)

  • Beverly D'Angelo napísala do epizódy dve piesne: "Your Wife Don't Understand You" (ktorú Lurleen spieva v Beer 'N' Brawl, kde ju Homer počuje prvýkrát) a "I Bagged a Homer". D'Angelo napísala obidve piesne za hodinu a predstavila ich Mattovi Groeningovi počas čítania scenára epizódy. (Pat.Ko)
  • Na rozdiel od väčšiny ďalších hosťujúcich hviezd v seriáli, ktoré nahrali svoje repliky a potom odišli, aby vyhoveli svojmu harmonogramu, Beverly D'Angelo zostala s produkčným tímom celý deň a prispela niekoľkými vtipmi do epizódy. (Pat.Ko)
  • Matt Groening povedal, že vždy chcel napísať epizódu, v ktorej by bola Homerovi ponúknutá šanca byť bohatý a slávny, ale on by sa napokon rozhodol pre svoju rodinu namiesto slávy. Navrhol túto myšlienku scenáristom seriálu, ktorí navrhli paródiu na film Prvá dáma country music (1980) a tiež nápad, že by sa Homer mal stať manažérom country speváčky. (Pat.Ko)
  • Matt Groening uviedol, že počas produkcie epizódy dostal komentáre od produkčného tímu, že sa Homer správa ako "chuligán", ale jeho vysvetlením bolo, že Homerovo správanie bolo spôsobené jeho túžbou urobiť z Lurleen hviezdu a bol nevšímavý k jej pokusom o zvádzanie, až do konca. (Pat.Ko)
  • Nápad na to, že Homer bude obťažovať ľudí v kine, bol založený na skúsenosti, ktorú Matt Groening zažil so svojím priateľom, keď bol mladší. Sedeli sami v kine a hneď pred nimi si sadli dve ženy, ktoré vyrušovali. Priateľ Groeninga povedal ženám, aby odišli, a ony odišli. Jedna zo žien sa potom otočila na Groeninga a jeho priateľa a povedala: "Teraz ste spokojní?", na čo Groeningov priateľ odpovedal: "Nebudem spokojný, kým ťa neuzriem horieť v pekle." (Pat.Ko)
  • Táto epizóda obsahuje jedinú zmienku o sestre Krustyho v celej histórii seriálu. (Pat.Ko)
  • Nancy Cartwright vo svojej autobiografii "My Life as a 10-Year-Old Boy" napísala, že scenár epizódy ponúka divákom "vizuálnu a zvukovú hostinu". Povedala, že dizajnéri pozadia "asi museli ísť na ďalšiu terénnu exkurziu", pretože zachytili vzhľad typického hudobného nahrávacieho štúdia. Nahrávacie štúdio v epizóde, kde Lurleen nahráva svoje nové skladby so Simpsonovcami, má dve miestnosti, jednu pre umelca a druhú pre zvukového inžiniera, oddelené sklenenou stenou. Cartwright povedala, že dizajnéri pridali svoj "špeciálny dotyk", pridali na steny niekoľko trhlín, navrhli mierne zchátralý strop a vytvorili dojem, že zvukotesniace materiály na stenách odpadávajú. (Pat.Ko)
  • Originálny názov epizódy odkazuje na manažéra Elvísa Presleyho, Toma Parkera, ktorý bol známy ako "Colonel Tom Parker" alebo jednoducho "The Colonel". (Pat.Ko)
  • Postavu Lurleen Lumpkin vytvoril jeden z dizajnérov postáv v seriáli, John Rice. Mark Kirkland sa domnieval, že prvý návrh, ktorý Rice nakreslil, bol príliš "nevtieravý" a "obyčajný", preto sa rozhodli modelovať ju podľa D'Angela a pridať do nej "každý druh klišé krásnej dievčiny". Rice a Kirkland potom postavu poslali Mattovi Groeningovi, ktorý im odpísal s poznámkou: "Wow." (Pat.Ko)
  • Počas dlhej cesty do Beer 'N' Brawl Homer minie chlapca, ktorý hrá na banjo na terase, čo je odkaz na sekvenciu "Dueling Banjos" vo filme Vyslobodenie (1972). Ten istý chlapec sa neskôr objaví v nahrávacom štúdiu, čakajúc s banjom v ruke, aby nahrával CD. (Pat.Ko)
  • Mike Reiss pôvodne bol skeptický ohľadom tejto epizódy, pretože si nemyslel, že by si Homer mohol nájsť novú prácu, keď už mal plný úväzok v jadrovej elektrárni v Springfielde. Nakoniec sa Reiss stotožnil s nápadom, avšak v budúcich epizódach scenáristi sa snažili vysvetliť, že bol z elektrárne prepustený a neskôr znova prijatý. (Pat.Ko)
  • Mobilný dom Lurleen bol navrhnutý byť "veľmi obmedzený" a "malý", aby zloženie postáv Homera a Lurleen bolo tesnejšie, čo vytvorilo intímnu a romantickú atmosféru v scéne. (Pat.Ko)
  • Syndikovaný country komediálny program, na ktorom vystupuje Lurleen, Ya-Hoo!, je založený na country televíznej relácii Hee Haw (od r. 1969). (Pat.Ko)
  • Mike Reiss uviedol, že: "Vždy, keď chceme písať príbehy o postavách, ktoré sa rozvádzajú alebo majú pomer, ale nie s Homerom a Marge, čo by sme nikdy nemohli urobiť, používame na to vedľajšie postavy." (Pat.Ko)
  • Vzhľad inžiniera v nahrávacom štúdiu bol založený na Johnovi Boylanovi, americkému hudobnému producentovi, ktorý produkoval veľmi úspešný album "The Simpsons Sing the Blues". (Pat.Ko)
  • Pred vystúpením Lurleen so skladbou "Bagged Me a Homer" v nahrávacom štúdiu sa Bart a Lisa pohádajú o ženách, s ktorými mal Homer vzťah (ktoré sú všetko značkami potravín, ako napríklad Sara Lee a Aunt Jemima). Tento záber bol zahrnutý do promo videa epizódy a je možné ho nájsť na DVD s úplnou tretou sériou, avšak táto scéna nebola z neznámych dôvodov zahrnutá do samotnej epizódy. (Pat.Ko)
  • Réžia epizódy, ktorú riadil Mark Kirkland, mu priniesla veľa radosti, pretože podľa neho emócie postáv v nej sú "veľmi ľudské a reálne". Veril, že mnohí diváci počas sledovania epizódy spoznajú emócie z vlastných skúseností a prežijú s postavami súcit. (Pat.Ko)
  • Krátky záber zo "Space Mutants VI" ukázaný v tomto diele je opätovné použitie animácie z epizódy Principal Charming (2. séria), v ktorej Skinner a Patti sledovali "Space Mutants V: The Land Down Under". Zaujímavý detail je aztécky tvar okolo obrazovky, ktorý zodpovedá Aztéckemu divadlu (kde mali Skinner a Patti svoje rande), nie Googolplexu, kde sa má odohrávať táto scéna. (Pat.Ko)

Reklama

Reklama