VOD (1)
Série(3) / Epizódy(35)
Obsahy(3)
Tim Miller a David Fincher sestavili antologii animovaných filmů, kde není nouze o děsivá stvoření, ďábelská překvapení a černý humor. (Netflix)
Recenzie používateľa Rocky88 k tomuto seriálu (31)
Zakázané ovoce (2021) (S02E03)
Výborná epizoda zamýšlející se nad dlouhověkostí/nesmrtelností. Trochu mix Equilibria a Blade Runnera. Skvělá animace. ()
Sníh na poušti (2021) (S02E04)
Mad Max a Star Wars plus opět vypiplaná animace (render tý holky je skoro dokonalý) a brutální gore. Zatím nejlepší epizoda řady a vlastně i celého seriálu. ()
Vysoká tráva (2021) (S02E05)
Ghoulovský bludišťáci a animace jako obživlá knížka. Mňam. ()
Duch Vánoc (2021) (S02E06)
Tenhle pokus z krampusáckýho ranku byl hodně vtipný, a to i díky adekvátní délce. ()
Azyl (2021) (S02E07)
Chytlavý survival s rozbitým robotickým hafíkatým uklízečem. Animace opět téměř fotorealistická. ()
Utonulý obr (2021) (S02E08)
Nejhorší epizoda obou sérií. Postava, která čtvrt hodiny kecá rádoby filozoficky o zdechlym vobrovi. Bez myšlenky, skoro bez přesahu (ano, lidstvo je nicotně malé, dobré ráno), vyprávěno bezintonačním hlasem a ospalým tempem (jako Pepa Lábus na rádiu Beat). Tohle vzniknout nemuselo. ()
Tři roboti: Strategie úniku (2022) (S03E01)
Tyhle roboti zesměšňující jejich lidské tvorstvo a celé pokolení mě bavili už na poprvé, teď tomu není jinak. Na konci jsem opravdu čekal nějakou parodii na Elona, takže výsledek mě pobavil. ()
Děsivá výprava (2022) (S03E02)
Netušíc, kdo napsal a kdo zrežíroval tenhle díl, civěl jsem celou dobu s otevřenou papulou a říkal si, že tohle je to absolutně nejlepší, co tento seriál nabídl. A při závěrečných titulkách přišlo ono "ÁÁÁÁÁÁÁÁha, vždyť je to naprosto jasné". Morální rozpolcenost, brutalita, šílenství a destrukce všeho. DF a AKW je perfect match. Snad se opět dočkáme jejich spolupráce na velkém plátně. ()
Tep toho stvoření (2022) (S03E03)
Procházka sjeté astronautky po měsíci Jupiteru. Animace tomu hodně sedla a příběh mi připomněl Fish Night z prvního svazku, avšak vesmírná tématika mi zde sedla o něco více. ()
Noc mini mrtvých (2022) (S03E04)
Tady jsem se musel smát od začátku do konce. Rychlý sled událostí, vtip a animace do sebe skvěle zapadají. ()
Tým zabijáků (2022) (S03E05)
Zábavná gore jednohubka nasypaná hláškami a prázdnými zásobníky. Méďa Béďa dal mariňákům zabrat. ()