Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Nad Trpaslíka prostě není. Nejlepší hlášky, prostředí i postavy. Toto je kult nad kulty a kdo dá míň jak 5* je buran.
Farscape (1999)
Prvni dojem hodne rozpacity. Nastesti jsem vytrval, zacal si vychutnavat atmosferu a ocenovat napadite vychytavky Farscape sveta. Jsem moc rad, protoze kdo zvladne nemastny neslany zacatek tak dostane jeden z nejlepsich a nejpromakanejsich scifi serialu co znam. Ruznorodost a design postav a vyhrocenost pribehu spolu s humorem tvori dokonaly mix. Navic dve hlavni postavy jsou zaroven hrdinove SG-1 ;)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Expanze (2015)
Black Books (2000)
Mr. Robot (2015)
Conan: Dobrodruh (1992)
Nejultimátnější kreslenej seriál!