Ašita e Attack!
Japonsko,
1977, 24 min
Tvorcovia:
Širó DžinbóRéžia:
Fumio KurokawaScenár:
Haruja JamazakiHudba:
Nobujoši KošibeHrajú:
Mami Kojama, Rihoko Jošida, Kazue Komija, Makio Inoue, Kaoru Kurosu, Mijoko Asó, Joneko Macukane, Keiko Jokozawa, Kazujo Aoki, Rokuró Naja, Tecuo Mizutori, Jóko Macuoka, Kei Tomijama (rozprávač)Hrajú
Mami Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Rihoko Jošida
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Akage no Anne (1979) (seriál)
Kazue Komija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Makio Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Candy Candy (1976) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Kaoru Kurosu
Japonsko
Mijoko Asó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Joneko Macukane
Japonsko
Najlepšie seriály:
Viking Viki (1974) (seriál)
Versailles no bara (1979) (seriál)
Podivuhodná cesta malého Nilsa Holgerssona s divými husami (1980) (seriál)
Keiko Jokozawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Veveričiak Riško (1979) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Ničidžó (2011) (seriál) - herec, rozprávač
Kazujo Aoki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Mirai šónen Conan (1978) (seriál)
Doraemon (1979) (seriál)
Rokuró Naja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Tecuo Mizutori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Mirai šónen Conan (1978) (seriál)
Jóko Macuoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Kei Tomijama (rozprávač)
Čína
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Candy Candy (1976) (seriál)
Willy Fog na ceste okolo sveta (1981) (seriál)