Hái Step Jun
Japonsko,
1985, 24 min
Scenár:
Tadaaki JamazakiHudba:
Nozomi AokiHrajú:
Juriko Jamamoto, Keiiči Nanba, Noriko Cukase, Kumiko Nišihara, Eiko Masujama, Sandži Hase, Noriko Uemura, Kjóko Tongú, Hiroši Ótake, Rjóiči Tanaka, Seiko Nakano, Majumi Šó, Cutomu FudžiiHrajú
Juriko Jamamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Keiiči Nanba
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Noriko Cukase
Japonsko
Najlepšie seriály:
Veveričiak Riško (1979) (seriál)
Dragon Ball (1986) (seriál)
Hviezdny šerif Saber Rider (1984) (seriál)
Kumiko Nišihara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Eiko Masujama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Captain Future (1978) (seriál)
Šin Lupin sansei (1977) (seriál)
Lupin sansei (1971) (seriál)
Sandži Hase
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Alps no šódžo Heidi (1974) (seriál)
Podivuhodná cesta malého Nilsa Holgerssona s divými husami (1980) (seriál)
Noriko Uemura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Kjóko Tongú
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Saint seija (1986) (seriál)
Dragon Ball (1986) (seriál)
Hiroši Ótake
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Rjóiči Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Saint seija (1986) (seriál)
Seiko Nakano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Candy Candy (1976) (seriál)
Majumi Šó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Dragon Ball (1986) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Cutomu Fudžii
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hokuto no ken (1984) (seriál)
Čódžikú jósai Macross (1982) (seriál)