OverDrive
Japonsko,
2007, 24 min
Réžia:
Takao KatoScenár:
Kacuhiko KoideKamera:
Jutaka KurosawaHudba:
Kó ÓtaniHrajú:
Júki Kadži, Kaori Nazuka, Makoto Jasumura, Kendži Nodžima, Kumiko Higa, Hideki Nakaniši, Keiko Taniguči, Takajuki Kondó, Hiromiči Tezuka, Tóru Nara, Ajumi Fudžimura, Takaši Kondó, Džun OgasawaraHrajú
Júki Kadži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kaori Nazuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Makoto Jasumura
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Kendži Nodžima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kumiko Higa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Hideki Nakaniši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Seirei no moribito (2007) (seriál)
Keiko Taniguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bakuman. (2010) (seriál)
Kurošicudži (2008) (seriál)
Bónen no Xam'd (2008) (seriál)
Takajuki Kondó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Hiromiči Tezuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Tóru Nara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Ajumi Fudžimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Dororo (2019) (seriál)
Takaši Kondó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Džun Ogasawara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Příběhy z hnojárny (2007) (seriál)