Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Neopakovatelné vyprávění Starého Zákona a biblických příběhů, které je klasikou kinematografie. (oficiálny text distribútora)

Recenzie (46)

PanCitron 

všetky recenzie používateľa

Musím se přiznat, že tento film vcelku věrně opisoval moji zkušenost, když jsem knihu Genesis četl. Příběhy na začátku byly vcelku zajímavé, ale byly dost rozdrobené. Zatímto z části s Abrahámem si totálně nic nepamatuju. A stejně tak tomu je i po tomto filmu. Nejlepším momentem byla asi Babylonská věž a samozřejmě vděčné davové scény (hlavně ty s archou a ochočenými zvířaty byly hodně povedené). ()

Jaro.Krafcik 

všetky recenzie používateľa

5. Septembra padlo 15.555 hodnotenie a ja sa tak vraciam ku písaniu komentátorov po skoro pol ročnej pauze. Niekto začína niekto skončí. Obľúbený užívatel dostal ban , sloboda prejavu . Btw Dávid nič si z toho nerob, oni nevedia aký úžasný človek sa v tebe skrýva. Teraz ku filmu, vyše trojhodinový epos. Začiatok sa podobal na nejaké hotové sci-fi. Veľký tresk vyobrazený na ten rok veľmi dobre a dokonca má to aj celé bavilo. Tak ako samotná Biblia v knižnej podobe. 4* ()

Reklama

mirec88 

všetky recenzie používateľa

Veľmi pekne spracovaný biblický film, ktorý sa veľmi presne drží skutočnej Biblie a to sa mi páči. Biblia si zaslúži spracovanie, ktoré sa neodchyľuje od jej krásneho posolstva a úžasnej histórie. Plus veľmi dobre znázornené scény stvorenia sveta, Adama, bratovraždy Ábela Kainom, Noemova archa, príbeh Abraháma, no proste všetko. Výborné a vierohodné. ()

classic 

všetky recenzie používateľa

...Zaslúži si to môj čiastočný obdiv, pretože renomovaný (“Poklad na Sierra Madre”) am. režisér John Huston filmovo zmapoval udalosti siahajúce hlboko pred narodením „Spasiteľa ľudstva a Božieho Syna” (Ježiša Krista), a to až do obdobia = Stvorenia sveta, Adama a Evy, Veľkej potopy, Babylonskej veži a cetera, čiže môžem túto historickú etapu zaradiť do „kategórie” - STARÉHO ZÁKONA (St. zmluva), s tým, že sa i p. režisér skvostne herecky zhostil biblickej postavy Noea + jeho epochálnej stavby (archy), v excelentnej pasáži, so samými zvieratami na paľube, s naprosto vyčerpávajúcim vizuálnym stvárnením, kde si najlepšiu časť z filmu, jednoducho „ukoristil” sám pre seba, skrátka - je totálne najlepšia a najstrhujúcejšia, trvá najdlhšie, kde aj budúca sekvencia s Georgeom C. Scottom (Abrahám), presiakajúca v druhej polovici, má taktiež dobrý spád a vyvrcholenie, no tomuto nesiaha ani po členky. _ Má to pozoruhodnú d.p. rímskeho mága Giuseppeho Rotunnoa (patrí medzi mojich obľúbencov, ktorí sa nestihli zmestiť do prestížneho rebríčka...), ale VÝPRAVA vytvára presne také fascinujúce scenérie, bez ktorých by sa to nikdy nezaobišlo ! Špičkový strihač Ralph Kemplen sa s tým nemazlil, a naservíroval nám 3 hodinovú exkurziu do ďalekej minulosti, ktorá má síce čo ponúknuť, ale mňa osobne viac fascinuje portrét Ježiša, ktorý sa objaví až potom... I napriek tomu, som rád, že som si pozrel „starú Bibliu” ... ()

Marek1991 

všetky recenzie používateľa

Pár vybraných príbehov z Biblie, teda zo starého zákona, všetko veľmi zdĺhavé, nič špeciálne, stále neviem ako to bolo s tými dinosaurami, takže ťažko môžem žasnúť nad niečím síce dlhým, aj keď by si to zaslúžilo skôr podrobné seriálové spracovanie, no dosť veľkofilmovo spracovaným a pritom je to len pár obyčajných dejových zložiek. ()

Galéria (34)

Zaujímavosti (23)

  • Na premiéře filmu upozornil Hustona newyorský biskup na chybu ve filmu. Adam (Michael Parks) podle něj jako první člověk na světě nemohl mít pupík. (Hans.)
  • Hoci film získal iba jednu nomináciu na Oscara (za najlepšiu pôvodnú hudbu), získal štyri ceny Davida di Donatella (najlepšia produkcia, najlepšia zahraničná réžia, najlepšia kamera a najlepší produkčný dizajn). Ceny Davida di Donatella sú považované za taliansky ekvivalent amerických „Oscarov“. (Arsenal83)
  • Na tento projekt najal producent Dino De Laurentiis najprv francúzskeho režiséra Roberta Bressona ešte v roku 1964. Počas nakrúcania prvej scény – potopy sveta – požadoval priviesť všetky zvieratá z rímskej zoo. Producenti sa prispôsobili jeho podmienkam, no pri overovaní každodenného pokroku nakrúcania zistili, že jediné, čo Bresson nakrútil, sú stopy zvierat na pláži. Boli takí zúriví, že režiséra vyhodili, John Huston prevzal celý projekt a výroba filmu sa oneskorila o šesť mesiacov. (Arsenal83)

Reklama

Reklama