Réžia:
Roel ReinéKamera:
Roel ReinéHrajú:
Scott Adkins, Robert Knepper, Rhona Mitra, Temuera Morrison, JeeJa Yanin, Adam Saunders, Jamie Timony, Ann Truong, Sean Keenan, Geoffrey Giuliano (viac)VOD (3)
Obsahy(2)
Wes Baylor (Scott Adkins) zvaný Žalárnik býval hviezdou bojových umení. Po tom, čo nechtiac pripravil o život svojho najlepšieho priateľa počas zápasu v Las Vegas, stiahol sa do ústrania a skromne prežíva v Bangkoku. Keď po šiestich mesiacoch dostane lákavú ponuku na zápas v Mjanmarsku, ktorého víťaz odíde z arény bohatší o rovný milión dolárov, nezaváha. Lenže po príchode do dejiska zápasu ho čaká poriadne nepríjemné prekvapenie – bola to pasca. V skutočnosti sa stal nedobrovoľným protagonistom neľudskej hry, v ktorej skupinka po zuby ozbrojených zvrhlíkov poľuje na živý ľudský terč. Naňho! No hoci sa zdá, že v zradnom teréne neznámej džungle nemá Wes veľké šance prežiť, karta sa zakrátko predsa len obráti – a z lovcov, ktorí zaplatili majetok, aby ho mohli zabiť, sa zrazu stane zúrivo prenasledovaná korisť. (TV JOJ)
(viac)Diskusia
Béčkovina... 3* o neco horší než jednička...
Príspevok bol zmazaný administrátorom.
Takto. Close Range som si dal dnes znova a okrem bitiek je vsetko ostatne napicu. Hard Target 2 ma vramci akcie celkom bavil, ale mimo nej nuda striedala stupiditu. Takze vo vysledku ma tie dva filmy (ne)bavili priblizne rovnako.
Close Range má mnohem lepší bitky, Hard Target 2 má zase lepší příběh a i to střílení je lepší
tak konečně dneska plácaná v aréně
Ty naivka. Ale je to fakt tak mizerny film az je to zabava. Kde inde uvidis Seagala ako z finalnej bitky zdrhne a prepadne sa o poschodie nizsie. :)
Jo to prubnu z toho filmu už si nic nepamatuju asi si taky zopáknu Hlídače a Ruslana a pak uvidím jestli má smysl v tom pokračovat.
Skus si dat Belly of the Beast.
Prvykrat som tomu dal 2*, ale pred dvoma mesiacmi som si to dal znova a zvysil som o hviezdicku hodnotenie.
V bitkach sice uz zaskakuje dubler, ale aspon tie bitky za nieco stoja.
A Seagal tam urobi kotrmelec. Sice to nema ziadne opodstatnenie ale vyzera to zabavne. :)
na príspevok reagoval Wacoslav1
Já teď uvažuju, že si možná zopáknu pár Seagalovek z období kdy už ho zdobilo bříško, ale ještě se obešel bez bradky, buzi brejliček a vestičky jestli třeba nepřehodnotím ty filmy řekněme v období 2001 až 2010 mi ve svý době přišli jako sračky, ale možná ve srovnání s tím co produkuje dneska budou "k nezaplacení" Co myslíš, je to dobrej nápad, blbej nápad, nebo jakej je to nápad? některý ty filmy jsem roky neviděl.
já se snažim psát podle toho, co vidim. ale nebudu kecat, dobrou hodinu jsem se bavil. škoda toho scénáře fakt že jo.. při představě že adkins chodí základnou ke konci a nožem to tam kosí je k nezaplacení
Samozrejme, ze uz nenatoci nic lepsie ale aspon tak dobre ako Absolution by mohol.
Verim, ze ked sa da znova dokopy s Byronom Mannom, tak to bude znova pozeratelne.
bitky slušné, ale jsou pomalé, umělé, nacvičené, postavy ploché, příběh plochej, nic moc režie, a scénář je úplně hloupej. mohl to bejt daleko lepší film ;)
na príspevok reagoval Wacoslav1
Ja by som povedal, ze len o triedu to je lepsie ako väcsina poslednych Seagaloviek. A potom si spomeniem na Abolution a to je uplne ina liga, ktora Hard Target 2 strci do vrecka.
Pritom Absolution tu ma len 44%. Hm.
Takze asi obidvaja nemame poriadny vkus. :)
No haleluja. Rozumnych dvojhviezdickovych hodnoteni pribuda. Konecne si to pustili aj ludia s vkusom. :)
na príspevok reagoval Wacoslav1
ne, neprovedu
Já zase vím, že moje komenty někdo čte a nepíšu je nazdař bůh třeba se u nich směješ, ale aspoň někdo to čte :-) a já to tu kurva plodím v potu tváře!!!
To ze sa ti pacia aj sracky je v poriadku.
Mne sa tiez pacia niektore zle hodnotene filmy a snad som v komentari umysluplne vysvetlil preco to tak je a preco ich dokonca povazujem za nepravom podhodnotene.
U teba to je nevyzpytatelne. Raz ti nieco sadne a nieco nie a pritom sa casto jedna o velmi podobne filmy.
Raz nejaky film zjebes lebo to je podla teba len recyklace a iny vychvalis a napises, ze to je pocta.
A potom sa cuduj, ze sa v tebe nikto nevyzna.
na príspevok reagoval Wacoslav1
Jo určitě tvoje komenty čtu od čeho jsou oblíbenci :-) a že jsem pro srandu králíkům? no asi jo, ale to se těžce vysvětluje mám k určitým filmům až srdeční vztah to ti takhle po netu nemůžu popsat.... Musel bys mě poznat i v reálu, aby si viděl, že já jsem přesně takovej blázen jak se tady prezentuji. Občas mě tu někdo kdo mě dobře nezná obviní z pózy, ale z mojí strany to opravdu žádná póza není. Jsou tady fakt třeba některý špatně hodnocený filmy (jako, že hodně špatně) a já je upřímně miluji a nechápu co na nich všem vadí, proto do tebe trochu kéruju když na mě vytáhneš to slovo "vkus" protože já ho nesnáším a zakázal bych ho používat. všechno je hrozně subjektivní, lidé jsou různorodí a v tom je právě to kouzlo nemyslíš?
na príspevok reagoval Lacike
Jasně i ti rozumím. ;) Já zas posl.dobou nejsem hned tak nadšený ze všeho. :P Tak Seagal je holt případ, no :-)))
Tak samozřejmě je tu určitej vývoj. Tedy u mě určitě ne k lepšímu :-) spíš senilním a začínám být apatický už nejsem ten rozhněvaný buřič co jsem býval a je fakt, že to co mi dřív u filmů vadilo už mi nějak vadit přestává. Co vy víte třeba budu Boyku oslavovat a přidám si ho do topky a budu řvát, že Isacc je bůh :-) tak jako tak jsem rád, že máme za sebou to zkurvený nudný léto a zase se začali valit kvalitní filmy. Mechanik super, Mel suprovej, Adkins suprovej, jenom ten Seagal se obávám, že mi zkazí průměr.
na príspevok reagoval mzss1