Reklama

Reklama

Živí mrtví: Počátek konce

(seriál)
  • USA Fear the Walking Dead (viac)
Trailer
USA, (2015–2023), 86 h 10 min (Minutáž: 40–65 min)

Réžia:

Adam Davidson, Kari Skogland, Stefan Schwartz, Michael Uppendahl (viac)

Predloha:

Robert Kirkman (komiks), Tony Moore (komiks) (viac)

Hrajú:

Alycia Debnam-Carey, Kim Dickens, Frank Dillane, Mercedes Mason, Colman Domingo, Rubén Blades, Lennie James, Cliff Curtis, Danay Garcia, Garret Dillahunt (viac)
(ďalšie profesie)

Série(8) / Epizódy(113)

Ako svet vyzeral, keď sa menil na hrôzostrašnú apokalypsu zobrazenú v Živých mŕtvych? Fear the Walking Dead sa odohráva v Los Angeles. Sleduje osudy Hispánca Travisa Manawu (Cliff Curtis), ktorý sa pri apokalypse stretáva s Madison Clark (Kim Dickens) a jej deťmi Nickom (Frank Dillane) a Aliciou (Alycia Debnam-Carey) v The Walking Dead. (Sexy_Beast)

(viac)

Diskusia

cariada

cariada (hodnotenie, recenzie)

Populární zombie seriál Fear the Walking Dead dospěla do své poloviny. Nové díly ze čtvrté série přinese AMC Channel již 13.8.2018 v celosvětové premiéře v původním znění ve 3 hodiny ráno a následovně ve 22:00 ve stejný den s českým dabingem.   Čtvrtá sezona odstartovala záběrem na osamělou postavu schoulenou u ohně. Na konci první poloviny jich v blízkosti plamenů bylo již devět. Ti, kdo začali svou cestu za přežitím sami, izolováni od okolního světa, se střetli s dalšími bojovníky o přežití. Ve druhé polovině sezony musí poznat sami sebe, i jaké místo jim v novém uskupení patří, a jak v nelítostném postapokalyptickém světě dál pokračovat. Jejich protivníky nebudou jen “chodci“ a ostatní přeživší. Do křížku se dostanou také s nelítostnými přírodními živly. Kdo uspěje na cestě plné nebezpečí, zklamání, lásky, ztrát a nakonec snad i naděje?

Producentem seriálu Fear the Walking Dead je Scott M. Gimple. Showrunnery série produkované AMC jsou pak Andrew Chambliss, Ian Goldberg, Robert Kirkman, David Alpert, Gale Anne Hurd a Greg Nicotero. Hlavní role obsadili Lennie James, Alycia Debnam-Careyová, Colman Domingo, Danay Garciová, Garret Dillahunt, Maggie Graceová a Jenna Elfmanová.

Ve Spojených státech je podle měření Nielson live+3 pro dospělé obecenstvo série “Fear the Walking Dead“ třetím nejpopulárnějším seriálem na kabelových stanicích.

Pilda17

Pilda17 (hodnotenie, recenzie)

Slusny, tak trosku mi to pripomina Game of Thrones. Lidi budou nadavat, kdyz umre hlavni postava, ale svym zpusobem je to realita. Nesmrtelnost ve WD byla silena, tady se s lidmi osud moc nemazli a to chvalim, ac treba nejsem rad, protoze 2 me nejoblibenejsi postavy za polovinu serie jsou pryc. No coz, prijdou dalsi, uroven je trosku horsi nez v predchozi serii, ale porad sr bavim vic nez dost.

cariada

cariada (hodnotenie, recenzie)

Pořád je to velice luxusní. Další hlavní postava to má za sebou, už tam jsou jen 2 od začátku a možná Daniel, ale kdo ví jestli se o něm ještě vůbec dozvíme, přece jen je úplně jinde a šance že by se mohli sejít je nulová, leda by se vrátili na přehradu. A tomu nevěřím.Už se těším na srpen kdy pokračuje 4 série.

mzss1

mzss1 (hodnotenie, recenzie)

Viděno 4série 1-8.díly. SPOILEEEEER: Tvl nepřehánějí to už s úmrtími? Dyt už skoro nikdo z hl.hrdinů nezůstal. 

Bellamy

Bellamy (hodnotenie, recenzie)

Neví někdo kde se dají stáhnout epizody od S04E04  s titulkami (né ten příšernej CZ dabing) v nějaké koukatelné kvalitě?

Už jsem stáhnul asi asi 4x S04E04 a vždy příšerná kvalita že i když to člověk zmenčí do miniaturního okýnka tak rozmazanej obraz.Vážně nechápu který kreténi furt dávají ty srajdy na net že je to všude kentán kvalita :D

Cermbo

Cermbo (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Musim souhlasit, sice kvalita oproti třetí sérii spadla, to umírání postav je přehnaný už víc než dost, ale pořád to je celkem kvalitní a napínavá podíváná oproti TWD

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

To je mi sice líto, že se ti to nelíbí, ale já v tom jisté kvality stále vidím a všechny postavy mě baví víc než twd aa jejich akr lesa. Jeblbý, že si neužíváš tak jak já, ale tak strašné jako twd to skutečně není ani zdaleka.

na príspevok reagoval Cermbo

Kotuc

Kotuc (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Vsak ale toto je uplne rovnake ako TWD. Tmavy filter, epizody kde sa nic nedeje len furt zbieraju zasoby, Postavy co su len karikatury. Dialogiu su tu tiez onicom natahovane ako TWD, nelogicke kroky ako TWD, slow motion ako TWD. Proste tato seria je strasna,

Kotuc

Kotuc (hodnotenie, recenzie)

What a shitshow. To akoze nas malo zaujimat ci ta bloggerka, blondyna a Morgan preziju? Alicia ich mala vsetkych zabit ked mohla. Kde berie henta stale baterky, este aj velky reflektor si zapne.

 

A ten koniec nedaval ziadny zmysel. Cize ostanu stat v aute, Madison a spol vlastnorucne urobia cestu a oni v aute stale nemozu ist? A ludia otvoria branu? Nedava to ziadny zmysel cely tento odpad.

 

FTWD bola super show, ovela lepsia ako TWD, ale tato seria je totalny odpad. Dik AMC, dik Gimple aj stym vasim posr*atym crossoverom. Mali spravit morganovi jeho vlastnu  shitshow namiesto znicenia dobreho serialu.

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

S tím cliffhangerem v minulé epizodě to byl trošku podraz na diváky. Jinak zajímavé sledovat "naše" postavy v roli záporáků.. Každopádně jestli Glen přežil pád do davu jak na koncertě rolling stones tak tohle Madi zmákla taky. Skupina je teď sice celkem pěkně početná a postavy jsou hezky různorodé, skvěle představené, každá z nich zajímavá (TWD by si měl vzít příklad), ale Madi je prostě Madi. :D

Cermbo

Cermbo (hodnotenie, recenzie)

Řeknu vám to takhle, strop pro mě byla třetí série FWD, ta čtvrtá zatím není úplně špatná ale není to ono... Jednak to nabralo dost ty nesympatický TWD prvky, to znamená dialogy, tempo, nic moc vizuál a hlavně najednou mi chybí pořádnej soundtrack...  Za 7 dílů zatím žádná sláva, uvidíme jak dál. Na druhou stranu pořád mě to baví víc než poslední 2 série TWD a i zatím to znatelně líp vypadá. Uvidíme

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

Zeck

A to nemluvím o tom jak v TWD nevyužívají hlavní postavy jako Ježíš, kterej se za celou 8smou sérii ukázal tak snad 8 minut a to ještě většinou někde jenom proběhl nebo někde tupě stál a do někoho vkládal nějaké tupé moudro. Mně se to zkrátka líbí. Ano není to tak dobré jako třetí série a blbosti a hlouposti mi však tvůrci zatím velmi dobře dokážou kompenzovat zábavností zajímavou a nesterilní akci, u které je určitá kreativita skutečně vidět a velmi slušným audiovizuálem s velice hezkou kamerou. A mě to stačí, abych to néjenom nehejtoval, ale aby se mi to líbilo. Kdybych ke všemu přistupoval jako ty. Tak bych musel absolutně a totálně odsoudit třeba seriál Legion, u kterého jsem v půlce druhé řady a nemám vůbec ponětí co se děje, proč se to děje o čem ten seriál vlastně vůbec je atd... Ale líbí se mi to tak na tom ty chyb nehledám a užívám si to dobré co mi seriál přináší. Pokud je toho dostatek dá se to s přehledem přetrpět (Lucifer). Problém u mě nastává, až když seriál přestane tyhle dobré věci produkovat, což je právě případ TWD.

Bellamy

Bellamy (hodnotenie, recenzie)

dragon94

:DD Taky mě víc sere Daryl než Morgan přitom třeba první 4 série TWD byl dobrej a pak z něj udělaly uplnýho kreténa kterej promluví dvě slova za epizodu.A jestli zněj udělají hlavní postavu místo Ricka a najednou bude ukecanej a né mlčet jako poslední tři série tak to akorát ukáže jak ty dementní scénáristi furt mění osobnost či charaker postav z minuty na minutu.

 

Jinak jak je vidět ze seriálu The 100 bčkovina tak je to lepší a zajímavější než obě walking dead dohromady :DD nechápu jak to tvůrci dělají

Zeck

Zeck (hodnotenie, recenzie)

cariada: Osobně nepovažuji 89 hodnotících za relevantní měřítko nějaké objektivní kvality. Na ofiko FB seriálu třeba mají pravidelně kritici jeho současného formátu nejvíce lajků, takže o nějakých číslech či názorech naznačujících cokoliv všeobecného bych se úplně oprostil. Zvláště pokud WD, který je jednoduše sračka, je v červených číslech neustále a může nenabídnout téměř cokoliv. Já jsem fanoušek Fearu, ne WD, takže se mi čtvrtá řada nelíbí, naopak se mi líbily první dvě řady a především řada třetí. První řada Fearu byla skvělá, ale je podhodnocena fanoušky WD, kteří chtěli WD a nedostali ho. Nyní jsou ti samí fans pochopitelně nadšení, protože čtvrtá řada není nic jiného než WD a třetí řada je tak kvalitní, že musela bavit i je, ačkoliv to WD rozhodně nebylo. Ne, hodnocení bych skutečně ignoroval, to nezaručuje nic.   

dragon: Fakt, že se ti ta řada líbí ti vůbec neberu, vulgárně to tady hejtuju, protože jsem strašně nasranej jak celý koncept seriálu  posrali. U třetí řady jsem byl natěšenej na každej díl, teď mám co dělat abych vůbec dokoukal epizodu. Nikomu ale neberu jeho vkus či názory. Jen mě překvapuje, že u diskuzí WD jsme se shodovali, že je to naprostá sračka o ničem a když tu sračku navléknou do jiného oblečení, už se tak neshodneme. 
Pistolník je možná teoreticky zajímavá postava, ale co je zajímavého na romanci ve srubu, kde se celou stopáž nestane vůbec nic (až na tu ultradebilní akci na konci, kdy ty postavy musely samy naběhnout do pasti, aby to vůbec bylo napínavé). Nepřu se o kvalitu postav, přu se o způsob jakým jsou prodány. Dřív je Fear z nějakého důvodu uměl prodat, teď je prodává stejný stylem jako WD. Mlčící Daryl v epizodě o hovně nebo mlčící pistolník v epizodě o hovně, pro mě je to úplně to samé, nevidím v tom rozdíl. Abych byl fér, mírnou stupiditou a nelogičností vždy oplýval i Fear, ale teď to dotáhli na úplně jiný level. Na level Walking Dead.

Myslím, že příchod jedné z nejhorších postav mezi příšernými postavami z WD (Morgana) do tohoto seriálu se všemi jeho stokrát zopakovanými žvásty a dilematy, a smrt nejlepší postavy Fearu od první řady (Nicka) je naprosto příznačná a vystihující. Pokud člověk porovná sedmou epizodu 4. řady se sedmou epizodou 3. řady, ty rozdíly musí vidět snad úplně každý, jsou to dva odlišné seriály. A nebýt v té čtvrté tři poslední přeživší postavy z klasického Fearu (Madison, Aliciia, Victor), vážně by nic nevzbuzovalo dojem, že tohle není WD s Rickem, protože úplně všechno tomu nasvědčuje.  

na príspevok reagoval dragon94

cariada

cariada (hodnotenie, recenzie)

můžete na to sice nadávat, ale zatím jsou všechny díly ze 4.série v červených číslech i to hovoří o tom, že se to většině lidí líbí včetně mě. Já s tím problém nemám. To že tam zůstali stát je poněkud nelogické, ale třeba nám to ještě bude vysvětleno. Třeba to bude mnohem prostší než se zdá, jednoduše se báli a zůstali v šoku stát.

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

Zeck

Samozřejmě má to své na hovno scény a nelogičnosti, ale to se tak nějak člověk naučí tolerovat, obzvláště pokud mu později naservírují takovou akci jaká byla například na tobogánu. Nesouhlasím, že pátý díl byl o hovně a o nezajímavých postavách, protože zrovna John mi přijde jako nejzajímavější postava aktuálně. To s tím parkovištěm je blbost souhlasím. A raději budu přežívat Morganovi monology, které následují nějakým vyustěním a mají své opodstatnění, než mlčícího Daryla, který je v jednom kuse na někoho zcela bezdůvodně nasraný.

na príspevok reagoval Bellamy

Zeck

Zeck (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Vážně tě bavila epizoda, ve které se děj odehrával v jednom srubu a hlavní náplní dílu byla nevyřčená romance dvou nezajímavých postav, které kolem sebe tiše našlapovaly, podívaly se na film a pak byl konec? Osobně nevidím jediný rozdíl mezi touto  nudou a epizodou, ve které Carol trucovala v obdobném srubu a přišlo si s ní pokecat na střídačku asi pět postav v čele s Morganem. Podobné telenovely v prvních třech řadách nebyly v ani jedné epizodě. To samé Morgan a jeho promlouvání do duše, ty desetiminutové dialogy o hovně a přemílání nad minulostí. Fear si na ničem podobném nezakládal. Je to totální transformace Fearu do norem WD, ve všem.  

A změna v chování postav by jistě byla normální, ale ne v případě, kdy udělá z inteligentních postav naprosté kretény, kteří jednají nerealisticky a iracionálně jako kdyby byly v prvním díle první řady, ne v polovině čtvrté. Tobě snad dávalo smysl  jak zůstali stát s autem v polovině parkoviště a čekali až je obklopí zombíci, aby se mohli ocitnou v pasti a maminka je mohla zachránit? To nemohli popojet deset metrů, případně přejet tu hořící čáru a zajet těch 200 metrů na stadion do bezpečí? Co ta ukrutně dementní přestřelka? Tři lidi proti cirkusáckému gangu, kdy stáli nekrytí přímo proti němu, aby se v dalším díle ocitli bez škrábance schovaní za auty s polovinou postřílených protivníků, kteří začali zoufale utíkat? Tyhle odfláknuté a nesmyslné scény jsou WD. Tebe bavilo jak Morgan žvanil v desetiminutových dialozích s Nickem v obchodě o hovně? Vlastně, tebe baví ty jeho žvásty v každé epizodě? Ta píča s kamerou, díky které vidíme žvanění o hovně a truchlení postav nad minulostí? Ty flashbacky v každém díle, kterým předchází další dialogy o hovně, které k nim vedou tě baví taky? To nudné monotonní prostředí na úrovni akru lesa osmi řadách WD tě taky bere? To se upřímně divím.

Čtvrtá řada je ve všem WD, naprosto změnili celý koncept seriálu a přiblížili ho k originálu a vše nasvědčuje tomu, že ty seriály dřív nebo později spojí. Zvláště když působení v něm balí samotné hlavní postavy.  Fear byl vždy alternativa k WD, úplně jiný, zaměřený na jiné věci a s jinak uvažujícími postavami, bez zbytečných keců a zábavných epizod. Teď mám pocit, že sleduji Ricka s kundou (Madison) a seriál WD. 

na príspevok reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

Zeck

:D To mně se to líbí a zatím zde nebyla epizoda, které by mě nebavila. I ty nové postavy zde jsou 100krát zajímavější než hlavní postavy v TWD. Nevím jak dlouho TWD nesleduješ, ale kdybys viděl 7dmou a 8smou sérii tak by ses nad touhle řadou taky tetelil blahem. :D

Nehledě na to, že audiovizuálně, až na ten šedý filtr to vypadá pořád velice dobře a jde vidět, že s kamerou si vyloženě pohráli. A stěžovat si na to, že se postavy po dvou letech v apokalypse chovají jinak než po 2 měsících je celkem zvláštní.

na príspevok reagoval Zeck, Kotuc

Zeck

Zeck (hodnotenie, recenzie)

Tahle řada je příšerná sračka, nejslabší řada ze všech. Doslova WD 2, což znamená díly o hovně, postavy jednající jak retardované, nudné a až primitivní zápletky, jedno monotonní prostředí a jeden vyblitý filtr k tomu. V této řadě ještě nebyla jediná epizoda, u které bych se bavil, naopak jsem u většiny prožíval to samé co u WD než jsem s ním nadobro skončil. 
Dokoukám tuto řadu a pokud v té následující bude zas tohle (WD), končím s tím. A to jsem to první tři řady obhajoval jako perfektní alternativu k úmorně nudné telenovele WD a i když první dvě řady nebyly kdovíjak kvalitní, měly uvěřitelné postavy, zajímavé zápletky a především lokace. To teď ten seriál úplně ztratil. Postavy se transformovaly do bandy kreténů, která by si nezadala s kreténem Rickem a jeho zkurvenou partičkou z telenovely. 

Nechápu jak po tak skvělé třetí řadě dokážou přijít s TÍMHLE a myslet to jinak než jako vtip. Vždyť je to fakt jak Walking Dead, kde doteď inteligentní postavy čekají v autě na parkovišti, dokud je neobklopí chodíci věšáky na hadry, aby je mohla maminka iracionálně zachraňovat a mít u toho dvacet nesmyslných dialogů s vedlejšími postavami.  Veškerá originalita seriálu šla do prdele, ty samé postavy jsou v rozmezí dvou řad úplné jiné osobnosti. Úděsný.

Nick chcípl a spolu s ním i Fear, protože to co sleduju teď není Fear, ale Walking Dead s jinými postavami (ne tak docela, už to začínají míchat a v budoucnu to jistě promíchají úplně, aby zachránili umírající telenovelu WD, která přestává zajímat i ty dosud retardované diváky u obrazovek). Gratuluji AMC k posraní kvalitního seriálu, tahle bezpečná banda Supů a kreténské flashbacky po CELOU řadu skutečně musel vymyslet nějaký abnormální retard a fungovat nemohly snad ani na tom papíře. 
 

na príspevok reagoval dragon94

Uživateľ Zeck zmazal svoj príspevok.

Cermbo

Cermbo (hodnotenie, recenzie)

Podle všeho to vypadá, že záležitost Supů byla pouze na první polovinu čtvrté série + zjištování jak se to do této fáze dostalo... druhá polovina by se mohla soustředit snad na minulost z přehrady a pouze pokračování hlavního příběhu

cariada

cariada (hodnotenie, recenzie)

zajímavý díl, jsem zvědavý kde je v reálu Madison jestli jí vězní "Supi" a nebo je schovaná na tom stadiónu i to by bylo celkem možné. Teď už je vidět proč byl na ně Nick tak naštvaný, protože vyplenili ten stadión. Příště bude určitě něco extra , když je poloviční finále. Už by se mohl ten děj víc přesouvat do současnosti zatím je to hodně o tom co bylo.

cariada

cariada (hodnotenie, recenzie)

Bellamy

to se uvidí kdo na to bude koukat já určitě budu. Otázka je jestli ho nechají zemřít a nebo jen odejít.

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

Kotuc

Tak to já ty logické kiksy vidím taky, ale oproti twd se tu, alespoň něco děje a audiovizuálně to vypadá pořád parádně a ta akce je celkem dobře zvládnutá. Oproti twd, když si vemu poslední epizodu 8smé série kde Aaron přiběhne a hodí zábalnou láhev z poza stromu a nikdo ho a celou skupinu neviděl do posledního momentu nebo ta rvačka s Neganem... Toto má, alespoň něco v sobě a mě to fakt dost baví. Příběh je velice dobře rozběhnutý a to prolínání dvou časových linií mě vážně baví. Postavy jsou 1000krát lepší než v TWD kde už netáhne ani Rick. Co tam udělali třeba s Darylem, který poslední dvě série jen blbě čumí nebo je na někoho z nějakého důvodu nasranej je prostě děsný. Tady má každá postava, alespoň nějaký charaker a nějak se ho drží. Ano dělají blbosti, ale oproti těm prázdným škatulatům v TWD je to prostě super.

Kotuc

Kotuc (hodnotenie, recenzie)

Tak tato posledna cast to uz ani nema cenu komentovat, tolko odpadu v jednej casti. Ake jednoduche zruinovat dobry serial. Medison zachranuje zloducha? WTF? Alicia a Nick, najprv ze nech ho nezachranuje a o chvilku ho idu oni zachranit? Stoja v aute a cakaju kym ich obkolesia zombie? Som myslel ze auta sa vedia hybat. Zvysok sa ticho pozera ako pristavuju kamiony. Hmm, zeby aspon vystrelili? Nie, vsak koho by to napadlo. Nick hovori Madison ze ci ho nechaju vonku zomriet. Hmm hlavne ze minuli sezonu zabili toho otca na ranchi ale to uz si asi nikto nepamata.

 

Tento odpad je uz tazke pozerat, postavy absolutne nemaju nic s predoslou seriou, nedava to zmysel, cele sa to odohrava na 2 miestach a nema to dej.

na príspevok reagoval dragon94

Bellamy

Bellamy (hodnotenie, recenzie)

cariada

To na to někdo bude koukat když tam nebude Rick?To bych ten seriál utnul celej :D joo kdyby je místo Ricka vedl Shane nebo Abraham to by byla jiná ale ta banda mentálů co tam zbyla :DD

na príspevok reagoval cariada

PatrikP4

PatrikP4 (hodnotenie, recenzie)

cariada

Jj dva roky dopředu TWD... Takže děj bude zase vepředu... Rick a možná i Maggie... mám na to svojí teorii jak... ale s tím Rickem to není tak jisté zatím je vše nepotvrzené...

na príspevok reagoval cariada

cariada

cariada (hodnotenie, recenzie)

stejně je to zvláštní Nick už je 3 díly mrtvý, ale pořád se tam objevuje v tom co už bylo, jsem zvědavý do kdy, že by až do finále první poloviny.

cariada

cariada (hodnotenie, recenzie)

PatrikP4

to jako opravdu? to v tom bude chaos jako tady a to ještě končí Rick, já bych byl spíš radši , kdyby se děj posouval vždy o pár měsíců, tak že by celá série trvala, třeba půl roku i víc a ne jako někdy, jen pár týdnů.

na príspevok reagoval PatrikP4

Súvisiace novinky

Seriál Živí mrtví končí, zombie ale zůstanou

Seriál Živí mrtví končí, zombie ale zůstanou

10.09.2020

Stanice AMC oznámila konec populárního seriálu Živí mrtví. Kabelovka završí současný seriál jedenáctou rozšířenou sérií, která bude mít celkem 24 epizod. Prvních dvanácti se pak dočkáme už příští rok… (viac)

Komiks Živí mrtví nečekaně končí

Komiks Živí mrtví nečekaně končí

03.07.2019

Spisovatel a tvůrce slavné komiksové série Živí mrtví Robert Kirkman tento týden šokoval fanoušky. Jeho sága totiž nečekaně dospěla do finále, a to bez jakéhokoli předchozího upozornění. Posledním… (viac)

Živí mrtví dostanou další spin-off

Živí mrtví dostanou další spin-off

09.04.2019

Stanice AMC oznámila třetí seriál vycházející z komiksu Živí mrtví Roberta Kirkmana. Zatím nepojmenovaný projekt by se měl točit okolo dvou mladých dívek, které patří k první generaci, jež dospívala… (viac)

Prahu zaplaví zombíci z Fear the Walking Dead

Prahu zaplaví zombíci z Fear the Walking Dead

27.05.2017

Léto se blíží a spolu s ním i zombie apokalypsa, která se tentokrát nevyhne ani pražské náplavce. Pokud se chcete zchladit a pocítit mrazivé z mrtvých vstání na vlastní kůži, vyrazte v podvečer 31.… (viac)

Reklama

Reklama