Reklama

Reklama

Čo ja viem

(relácia)
Súťažný
Slovensko, 2014, 80 min

Réžia:

Tomáš Eibner

Účinkujú:

Marcel Merčiak (moderátor), Adela Vinczeová, Martin Nikodým, Dano Dangl, Zuzana Smatanová, Ady Hajdu, Ján Kuric, Marián Miezga, Lukáš Latinák (viac)
(ďalšie profesie)

Obsahy(1)

Zábavno-súťažná šou aká na Slovensku ešte nebola. V štúdiu sa proti sebe postavia tri známe osobnosti Slovenska a 200 vysokoškolákov. Ich úlohou je odpovedať na nečakané a vtipné otázky a tým sa prebojovať do finále, v ktorom môžu získať zaujímavú finančnú výhru. Tá však nakoniec môže skončiť v rukách niekoho iného... Jedinečné je, že súčasne, v reálnom čase, majú možnosť na rovnaké otázky odpovedať vďaka špeciálnej aplikácii pre smartfóny a tablety aj diváci pri televízoroch. Konečne si môže aj divák vyskúšať, aké je to súťažiť v televíznej súťaži, a odpovedať takmer za rovnakých podmienok ako súťažiaci v štúdiu. Za svoju hru môžu získať zaujímavú cenu. (STV)

(viac)

Recenzie (50)

MM_Ramone 

všetky recenzie používateľa

No "Čo ja viem"? Neviem na ktorú stranu sa pridať. Pochváliť alebo vulgárne skritizovať? Vedomostná súťažná show vysielaná na prvom programe slovenskej verejnoprávnej televízie sa mi ťažko hodnotí. Nemyslím, že je to úplne špatné, ale ani nie som si istý či si to zaslúží byť v kvalitných červených percentuálnych čísla. Nevadí mi to, ale ani ma to nijak zvlášť nezaujíma. Takže fakt neviem či to hodiť do odpadu alebo prispieť svojim kladným hodnotením ku glorifikácii tohto titulu. Štyri, dve, tri hviezdičky? Čo ja viem? Dám dve. ** ()

iceworld 

všetky recenzie používateľa

Niektoré otázky až primitívne ľahké a pri tých ťažších Vám zase napovedia odveci možnosti čiže vôbec to nie je "challenging" a celé mi to prišlo trošku silené. Plus Marcel Merčiak je skvelí športový komentátor ale pozícia moderátora mu až tak nesedí. Nápad je to však každopádne zaujímavý a STV asi musela vykázať činnosť. ()

Reklama

corona 

všetky recenzie používateľa

Tie štyri *** sú možno trocha nadhodnotené ale konečne niečo pôvodné (aj keď neviem, možno je to prevzatý formát), kde sa pri sledovaní necítim trápne. Som vďačná RTVS, že do úlohy moderátora obsadila Merčiaka a nie nejakú vyhorenú, všetkými televíziami prevetranú, moderátorskú, samozvanú "celebritu". ()

unclejack 

všetky recenzie používateľa

Spočiatku som sa obával Marcela Merčiaka ako moderátora - čo si budeme hovoriť, občas mu to ujelo - ale moje obavy boli rozptýlené. Podľa môjho názoru kvalitných vedomostných súťaží nie je nikdy dosť a RTVS vsadila na interaktívnu súťaž so zaujímavými hosťami a spontánnym moderátorom namiesto šou Milujeme Slovensko - a podľa mňa urobila dobre. Divák sa zabaví, poučí, videá z Internetu niekedy riadna sranda, inokedy trapas a aspoň si môže checknúť, že taká Z. Smatanová alebo M.Forgáč majú skutočný rozhľad. Mimo, druhý menovaný si zo šou urobil trhací kalendár, nahodil vysoký rekord a vyšiel z toho ako človek so všeobecným rozhľadom, ktorého len tak niečo nenachytá. ()

Marek1991 

všetky recenzie používateľa

Nevtipný, faktograficky znalý Merčiak, ktorý ich predkladá snáď aj keď nie sú potrebné, moderuje reláciu, kde sa máme zabávať na odpovediach troch takzvaných celebritných hostí, akože všeobecne známych hostí, ktorých by mala poznať podľa hlavného prúdu, ktorý ich zväčša propaguje a oni naopak sa stávajú jeho tvárami, nejaká väčšia časť populácie, čo je mierne nesprávne a dáva to nejaký obraz o súčasnej kapitalistickej spoločnosti. Následne sa nám po určitých častiach predstavujú najlepšie odpovedajúci otázkami na rôzne osobné veci, síce skôr formálnejšieho charakteru, aby asi nestála reč a niečím to obzvláštnili, no a napokon ten nejlepší, či najlepšia idú spolu s vybranou známou osobou súťažiť o reálne peniaze. V celej hre je mnoho nepodstatných otázok, informácií, bizardností, otázok z bulváru, časovo ohraničené, pretože naša spoločnosť je už taká, že kto je rýchlejší a pozná odpovede aj na priam nezmysly, ten zvyčajne zarába viac a tak je to aj v tejto hre. Hra je určená zväčša pre vysokoškolákov, dôvod nepoznám prečo to takto obmedzili, no vďaka technickej novinke, ktorá však tiež stojí nejaké peniaze, môžu súťažiť aj diváci a podľa verejnosti neznámeho kľúča vyhrávajú vraj najlepší z nich. Síce tak o sebe odovzdávate údaje do systému, ktorý je monitorovaný ako takmer všetko na internete, či komunikačných sieťach a v budúcnosti sa to bude dať možno aj získať a zneužiť, no zrejme väčšina bežných nezaujímavých, nebúriacich sa a systémovo poslušných ľudí sa tým nezaoberá a zatiaľ ani systém o nich. Mám rád vedomostné relácie, no v televízii podľa mňa nedokážu byť veľmi prospešné a kvalitné, najmä nie ak to má obmedzenia, svojské pravidlá, nejakých sponzorov, vytvárajú sa tým zaujímavé prieskumy o inteligencii spoločnosti, čo sa bude dať využiť a aj zneužiť. Mne to celkom išlo v mojej mysli, no na niektoré veci som bol unavený, či sa mi nechcelo odpovedať ako robot, takže som úplne pozorný nebol, ale bavilo to svojim spôsobom. ()

Galéria (8)

Reklama

Reklama