Recenzie (68)
Bratia (2023)
The Only Good Communist is a Dead One
Špionážní operace - Operace Pimlico (2023) (epizóda)
Jednoznacne najlepsi a najzaujimavejsi diel serie
Černé zrcadlo - Démon 79 (2023) (epizóda)
Priserne amaterske.
Nezvedej to (2022) (seriál)
Ak by to nebol dokument tak by ten film dostal strasny hate za to ako absurdny je scenar. Skoda len ze to je prilis roztahane.
Vymedzený čas (2011)
Námet skvelý, spracovanie not so much.
Zabijakov osobný strážca 2 (2021)
Strašná pičovina
Nevyjasněné záhady - 13 minut (2020) (epizóda)
"I have her" ....možno to bolo postrihané, aby tak vyzeral, ale z toho čo sme videli je Rob jasná tutovka. Ktovie či ten prsteň nemá tiež v posteli.
Poslední království - Epizoda 9 (2020) (epizóda)
Tak predsalen sa z toho na koniec stali Vikingovia s wtf scenárom.
Válka ve Vietnamu - Tíha vzpomínek (2017) (epizóda)
Oproti predošlým dielom o poznanie slabšie. Viac by som ocenil kebyže sa diel sústredí viac na Vietnam po vojne ako pol dielu riešiť či je pomník pekný alebo nie. Ako celok je to však úžasný počin ktorý si zaslúži jednoznačných 5*. Najlepší a najkomplexnejší dokument aký som kedy videl.
Válka ve Vietnamu - Bratrovražda (2017) (epizóda)
Fucking Nixon