Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Alex (David Carranza) je gangstrom pracujúcim pre drogový kartel, z ktorého hľadá cestu von. Jedného dňa, sledujúc televíziu vo svojom rozľahlom, avšak biednom apartmáne, zistí, že z nej naňho uprene hľadí tvár mladej ženy. Táto žena sa volá Samantha (Tiffany Mualem); je zdravotnou záchranárkou, ktorá chce spasiť svet, utekajúc pred svojou temnou minulosťou. Obaja sa zrazu stanú hrdinami televíznej šou, o ktorej nemali najmenšie tušenie. Alebo sú takí osamelí a úbohí, že si to všetko iba vysnívali? Čo sa to v skutočnosti s nimi deje? Bud' sú blázni, alebo udalosti presahujú medze ich chápania. Avšak aká je skutočná realita a kto vlastne riadi túto šou? (sochoking)

(viac)

Recenzie (117)

Rominator 

všetky recenzie používateľa

Alex (David Carranza) krade náklady pro kartel a Samantha (Tiffany Mualem) pracuje jako záchranářka. Tito dva cizí lidé spolu jednoho dne začnou znenadání komunikovat prostřednictvím zařízení, které slouží k úplně jinému účelu... Ze začátku mi to celé přišlo jako ohromný nápad, ale v závěru to tam prostě nebylo. Hlavní hrdinové byli sympatičtí, ale film neplánuji v budoucnu zhlédnout podruhé. Možná to celé smysl dávalo a možná taky ne. ()

Pilda17 

všetky recenzie používateľa

Do filmu The Frame jsem šel s naprostým nic nevěděním, bez traileru, obsahu a nebo hereckého obsazení. Takže co vlastně očekávat? Vůbec jsem nevěděl a po prvních minutách měl Frame nádech obyčejného krimi - thrilleru, který nejspíš ničím neoslní. Jenže zhruba po dvaceti minutách se začnou dít věci, které divák nečekal a vše dostane skutečně originální nápad (Jaký? Neprozradím). Najednou vše začíná bavit a až do samého závěru si každý musí klást tolik otázek, že není možné vše vysvětlit. Přijde závěr, s ním scény s dobrými efekty a svým stylem zpracování vytřou "zadek" i kdejakým áčkovým snímkům. Nebudu psát nic o ději, jelikož nechci prozradit nic vyloženého, každý si musí utvořit svůj vlastní obrázek, ale tomuto dílu by měl dát šanci každý divák mysteriózních thrillerů. Samozřejmě najdeme nějaké mouchy, jako občas pomalejší tempo nebo přestřelená stopáž, ale i to se dá zvládnout, takže ... 8/10 = 88% ()

Reklama

Helo 

všetky recenzie používateľa

Film ve kterém pojem "práce s kamerou" nabírá úplně nového významu. Po pomalejším rozjezdu jsem byl následně s každou minutou o procento více přikován k obrazu, až do výborného, skoro až Nolanovského vyvrcholení, kterým film však nekončí, neboť se následně vrhne do druhého vyvrcholení. A co naplat, že tam ve výsledku vlastně není moc jasné, "proč a jak?", koukalo se na to výtečně a já mám aspoň o čem přemýšlet, protože samotný námět je nehorázně a až snad drze originální a hravý. ()

MikO_NR_1909 

všetky recenzie používateľa

Atypický zážitok, tobôž z rýdzo nezávislej produkcie. Winans je fyzik, technik a obrazotvorec, čo sa týka vizuálnej synergii a citlivosti strihu. Prednáša mimoriadne štýlový, nesúvislý nárazník v medziach jak filmografie, tak seriálománie. Je na škodu, že tak, ako sa dostáva nad akýsi direktívny rámec, zlyháva vo vedení hercov. Ťažko potom vysvetlíte autorsky vysokú ambíciu, Jaminovi by som odporučil v tejto oblasti viac nahliadnuť k tvorbe Andreja Tarkovskijho, pretože aj tak netradičný komplot akéhosi spirituálneho krimi si zaslúži rafinovanejší cit. Taký, kde si odmyslíte logicky-nelogické útržky deja. I tak, spokojnosť. ()

Madsbender 

všetky recenzie používateľa

Hovoriť o The Frame ako midculte je podľa mňa unáhlené a neoprávnené. Vo svojom najnovšom filme Jamin Winans celkom zámerne chybuje a dramaturgické trhliny v narácii a logike príbehu dokonca vystavuje divákom na obdiv. Jasne a zrozumiteľne vybudovaná metafikcia o mužovi a žene, ktorí sa snažia uniknúť zo svojich umelých svetov, riadených akousi vyššou mocou sa úmyselne podriaďuje melodramatickej vykonštruovanosti televíznych seriálov (ktoré reflektuje v prvom i druhom pláne). Výsledok, balansujúci na hrane neuveriteľnej romance a fantazijného thrilleru je preto dômyselným zrkadlovým postmoderného veku a tak trochu satirou súčasného diváctva, ktorej nemožno veriť ani nos na tvári. Zároveň sa tu Winans začína prejavovať už nielen ako umelec, ale i teoretik, ktorý opäť obracia pozornosť k základným stavebným kameňom filmového rozprávania - nosným naratívnym prvkom sa tu stáva predovšetkým kamera a záber, ktorý znovuzískava významovosť. 100% Soundtrack. Viac som sa rozpísal v The Frame - Každému jeho seriál. Videné 3x a absolútne nadšenie. ()

Galéria (7)

Reklama

Reklama