Reklama

Reklama

X-Men: Budúca minulosť

  • Česko X-Men: Budoucí minulost (viac)
Trailer 1
USA / Veľká Británia / Kanada, 2014, 131 min (Special Edition: 148 min)

V súčasnosti mutantov odchytávajú a internujú v koncentračných táboroch, ktoré strážia neporaziteľní roboti. Profesor Xavier vie, že prvých robotov vyrobili ešte v roku 1973 pomocou DNA mutantky Mystique, ktorú vtedy zadržali pri pokuse o zabitie svojho stvoriteľa, doktora Bolivara Traska. Jediná šanca na prežitie vedie do minulosti. Keby sa im totiž podarilo dostať späť do roku 1973 a presvedčiť Mystique, aby sa vzdala svojho plánu na pomstu, nikdy by ju nechytili a nevyrobili vďaka nej vražedné roboty. Neľútostný zápas o prežitie unikátneho druhu mutantov zúri v dvoch časových rovinách, a tak môžu zrelí hrdinovia pôvodnej trilógie X-Men spojiť sily so svojimi mladšími identitami z filmu X-Men: Prvá trieda. Profesor Xavier a jeho protivník Magnet sa nám predstavia hneď v dvoch podobách. Jedine Wolverine zostáva stále rovnaký vďaka svojej schopnosti nestarnúť a bleskurýchlo sa zotavovať. Preto práve on dostane šialenú úlohu – vrátiť sa v čase späť do minulosti a zabrániť tomu, aby z partie bývalých priateľov sa stali súperi na život a na smrť. Jedine spolu totiž dokážu v budúcnosti čeliť sile, ktorá prevyšuje ich mimoriadne schopnosti (TV JOJ)

(viac)

Diskusia

Falconica

Falconica (hodnotenie, recenzie)

Singerovi X-meni jsou zpět! Chce se mi slavit! Boží, ten trailer je prostě boží! Konečně to zas budou X-meni, který jsem jako puberťačka čítávala:-))) A Avoyův talent bude konečně správně využitej omg:-D

Baik

Baik (hodnotenie, recenzie)

musim uznat ze serii X-men sleduju od zacatku a tenhle trailer me vystrelil z kalhot...fakt bombicka

GAZ789

GAZ789 (hodnotenie, recenzie)

Roiser , ManOfPhoenix , LizianShaw

to mi je jasné ..áno díval ale vela si už nepamätám bolo to narýchlo :D ale už mám jasno vo všetkom ... to je zaujímavé myšlienka možno to bude aj tak že sa obydvaja budú rozprávať cez wolverinovu mysel ..

Žralok

Žralok (hodnotenie, recenzie)

GAZ789

Wolverine se setkal se zbytkem party až v událostech jedničky. Když se odehrávali dobrodružství z tady z toho filmu tak Woverine prožíval svůj příběh někde jinde. Tak bych to viděl já.

ManOfPhoenix

ManOfPhoenix (hodnotenie, recenzie)

GAZ789

Díval ses na můj trailer s CZ titulky? Wolverine je sice poslán do minulosti, ale jeho mysl se probudí v jeho mladším těle. Takže je tam v podstatě mladý Wolverine - tělo a budoucí Wolverine - mysl. A tohle zakompované do sebe.

na príspevok reagoval GAZ789

Uživateľ Milky. zmazal svoj príspevok.

Roiser

Roiser (hodnotenie, recenzie)

GAZ789

Cestuje jen jeho vědomí, jak to funguje, to se mě neptej :-D . Ale to jak na sebe šumí Xavierové je asi tak, že mladej Xavier čte Wolverinovi mysl a tam pak vidí staršího sebe jako zprávu, co dal do hlavy wolverinovi.

na príspevok reagoval GAZ789

GAZ789

GAZ789 (hodnotenie, recenzie)

zaráža ma ešte jedna vec keď wolverine cestuje do minulosti tak prečo tam neni dva krát mylsím ona a jeho staršie ja .. samozrejme boli by tam dvaja rovnaký chlapíci ale ide to trocha proti logike keď on tam je sám a ke´d je oproti sebe starý a mladý profesor je tam starý a mladý :D .. vie my to niekdo vysvetliť ?

na príspevok reagoval Roiser, Milky., ManOfPhoenix, LizianShaw, Žralok

 (hodnotenie, recenzie)

S.W.A.T

naprostej souhlas. "I don´t want Your suffering. I don´t want Your future!!! je snad nejlepší věc v traileru, co jsem kdy viděl..Snad to i ve filmu bude znít takhle úžasně.

ManOfPhoenix

ManOfPhoenix (hodnotenie, recenzie)

S.W.A.T

S tím s tebou musím souhlasit. To "Nechci vaše utrpění. Nechci vaši budoucnost!" je parádní, z toho jsem měl mráz po zádech. Singer by měl dělat X-Meny až do konce života :D

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

Jinak po několikátem shlédnutí musim říct, že nejlepší na traileru je McAvoyovo: "Nechci tvé utrpení. Nechci tvou budoucnost" - z toho mě doslova mrazí

 

A tohle je rozdíl mezi Singerem a ostatními - emoce a charaktery a díky tomu patřej jeho X-meni ke špičce komixových adaptací. X-men 3 a Origins jsou jen hlopé komixovky, které vedle konkurence nijak nevyčnívá (to nic proti filmům, mám je celkem rád). Smrti v X3 byli tak neuvěřitelně bezpohlavní - absolutně bez emocí, jen jsem si řekl tak fajn, jdeme dál (narozdíl od "smrti" Jean ve dvojce) a Origins byla jen zábavná debilita s hnusnými efekty. Sakra chtěl bych vědět jak by X3 vypadali kdyby je dělal Singer - počítám, že by to bylo asi tak 10x lepší než jsou teď

na príspevok reagoval ManOfPhoenix

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

Roiser

Na druhou stranu jednalo se o zakončení trilogie .. a Rogue svou schopnost nesnášela a bojovala stím celou dobu ..takže se to vyléčení prostě nabízelo.. smrt Cyclopa mě taky celkem vadilo ... a smrt Xaviera taky .. ale rozhodně to bylo plnohodnotné x-menovské dílo. A děj s lékem byl velmi dobrý  .. a bylo jasné, že to udělá vlnu nevole některých mutantů .. a pro jiné to bude spása... ten příběh byl velmi dobrej .. mnohem lepší než v prvním díle.

A ne Wolverine v X2 nebyl zakrvácený .. a ani v X2 netekla krev... to že scéna byla trošku jinak se dá vysvětlt tak, že měl prostě zkreslené vzpomínky. A to CGI sice bylo horší .. ale pořád to vypadalo dost dobře .. a já ten film mám prostě rád... a ikdyž je to spíše průměrný béčko .. rozhodně to není tak strašný... aby ten film byl takhle haněn.

na príspevok reagoval Roiser

GAZ789

GAZ789 (hodnotenie, recenzie)

Roiser

a tu sa dostávame k tomu ž ekeď už je tu manipulácia s časom mohli by oživiť cyclopsa .. mne prišiel jeho potenciál úplne nevyužitý v všetkých filmoch .. bol taký nemastný neslaný a v komixoch je niekedy vňčší frajer ako wolverine ...

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

ManOfPhoenix

Podle mě ho na tu cestu přivedl právě Wolverine - v X2 když se Xavier a Magneto baví ve vězení, tak z jejich rozhovoru plyne, že se s Wolverinem už setkali (a ne nemyslim tím scénu v baru z První třídy). Tím by se pak vysvětlili proč se rozchází vyprávění Xaviera v X1 s dějem První třídy - přece jenom by si Wolverine myslel, že je Xavier magor, kdyby mu řekl, že se v budoucnu vydá do minulosti a zachrání tím budoucnost

Roiser

Roiser (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Mně na trojce vadily ty trapné smrtim, jsem asi jediný na světě, kdo má rád Cyclopse a ve filmech jsem z něho konečně chtěl toho vůdce, jaký byl v jiných mediích. Taktéž mi vadila smrt Xaviera a celý ten koncept léku (+ že vyléčili Rogue). No a Origins mi přišlo celé stupidní, CGI efekty byly úplně trapné a celé mi přišlo jak pro děcka (sám Hugh řekl, že to celé nedopadlo tak dobře kvůli nízkému ratingu). Porovnej si scénu z X2 a Origins. V X2, když vzpomíná na útěk po adamantiové proměně je celý od krve a zmatený. V Origins je všecky vymlátí, nakonec se drsně podívá na své drápy (ani kapka krve) a skočí do vodopádu :-D .

na príspevok reagoval GAZ789, dragon94

Dyas

Dyas (hodnotenie, recenzie)

Trailer vypadá parádně. Myslím, že tento díl má šanci být to nejlepší z X-menů :))

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

ManOfPhoenix

Na to existuje snadná odpověď někdo ze zlých tam cestoval první .. a tu věc co Xaviera změnila prostě zničil nebo tak něco.... a proto je v tom čase takovej bordel ... a nebo ta věc se wolverinovým přicestováním vyruší .... a Wolverine to udělá trošku jinak ... a nebo se pak postavil "na nohy" sám postupně ... ale v budoucnu potřebují, aby byl Xavier v pohodě dřív.. než by tomu samovolně došlo.. aby změnil něco co předtím jako zničený muž ignoroval..čímž by zabránil té válce v budoucnu.

Osobně mi nejvíce sedí 3tí možnost... ale druhej cestovatel v čase by bylo dost zajímavý.

GAZ789

GAZ789 (hodnotenie, recenzie)

ManOfPhoenix

možno to je tak že wolverine už raz cestoval do minulosti (ale nikto si už na to nepamätá keĎ to zmenil tam ostal)  a zmenil to a xavier si založil školu a všetko bolo v pohode .. ale tým že cestoval do minulosti sa zase niečo zmenilo a teraz bude musieť cestovaž znova

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

GAZ789

Souhlasím... já mám Origins taktéž velmi rád... stejně jako X-men 3 ... Nerad bych aby na to zapomínali protože to není od Singera .. a protože při první třídě nějakej idiot nemyslel na to, že by měl dodržet časový sled událostí tak jak byl odvyprávěný v minulích dílech ... protože do doby než vznikla první třída tak vše sedělo.

Ale zase se musím zastat první třídy .. neboť původně to měl být reboot série odehrávající se v jiném universu ... takže ty největší problémi nakonec dělá tenhle film neboť ty dva světy chce propojit.

na príspevok reagoval S.W.A.T, ManOfPhoenix, Roiser

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

Navíc ten trailer jasně prozrazuje jak hodlá všechny filmy sjednotit - Wolverine v minulosti Xaviera přivede na tu správnou cestu (je evidentní, že jeho upoutání na křeslo ho zlomilo) a Magneta nejspíš taky přesvědčí o tom, aby zkusil Xavierovu možnost (čímž se vysvětlí první scéna trojky) a podle fotek bude Xavier chodit (tím zapadne Origins)

na príspevok reagoval ManOfPhoenix

GAZ789

GAZ789 (hodnotenie, recenzie)

dragon94

môže byť len nehcem aby zabúdali na origins .. podla mňa to obl dobrý film ktorý niečo doplňoval niečo trocha prekrútil ale tu by sa všetko mohlo uviesť na pravú mieru

na príspevok reagoval dragon94

Súvisiace novinky

Co se děje s X-Meny?

Co se děje s X-Meny?

10.11.2016

Třetí wolverineovská sólovka se jmenuje Logan, dorazí k nám 2. března a není tak úplně jisté, co se bude dít po ní. Hugh Jackman se tu rozloučí s rolí Wolverinea, zároveň by ale mohlo jít o částečné… (viac)

McAvoy a invaze z vesmíru

McAvoy a invaze z vesmíru

12.09.2016

James McAvoy není ve sci-fi žánru zrovna nováčkem. V X-Men: Budoucí minulost nebo X-Men: Apokalypsa si ho užil dosyta, teď ho ale čeká velký test bez vyholené hlavy, kolečkového křesla a mutantích… (viac)

Seznamte se s novým MacGyverem

Seznamte se s novým MacGyverem

22.03.2016

James Wan, režisér Saw nebo Rychle a zběsile 7, se řadu let snažil dostat MacGyvera na velké plátno. Seriálová klasika to tam nakonec nedotáhla, Wan ale rozjel alespoň televizní reboot, který právě… (viac)

Od X-Menů ke Kapitánu Nemovi

Od X-Menů ke Kapitánu Nemovi

17.09.2015

Bryan Singer, režisér X-Men, X-Men 2 a X-Men: Budoucí minulost, nám příští rok představí X-Men: Apocalypse. Ano, čtyři z jeho (brzy) devíti filmů jsou z mutantí série, není tedy divu, že Singer… (viac)

Reklama

Reklama