Attack No. 1
Scenár:
Tacuo TamuraKamera:
Tacumasa ŠimizuHudba:
Takeo WatanabeHrajú:
Kurumi Kobato, Sačiko Čidžimacu, Kacudži Mori, Masahiko Murase, Micuko Asó, Masako Ebisu, Reiko Mutó, Osamu Kobajaši, Haruko Kitahama, Čie Kitagawa, Makio Inoue, Masako Nozawa, Sumie Sakai (viac)Hrajú
Kurumi Kobato
Japonsko
Sačiko Čidžimacu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Candy Candy (1976) (seriál)
K-ON! (2009) (seriál)
Versailles no bara (1979) (seriál)
Kacudži Mori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Masahiko Murase
Japonsko
Najlepšie seriály:
Doraemon (1979) (seriál)
Micuko Asó
Japonsko
Masako Ebisu
Najlepšie seriály:
Pinocchio (1972) (seriál)
Reiko Mutó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Akage no Anne (1979) (seriál)
Versailles no bara (1979) (seriál)
Osamu Kobajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Noir (2001) (seriál)
Ginga eijú densecu Gaiden (1998) (seriál)
Haruko Kitahama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Candy Candy (1976) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
Čie Kitagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
City Hunter (1987) (seriál)
Malá mořská víla (1991) (seriál)
Makio Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Candy Candy (1976) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Masako Nozawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ping Pong The Animation (2014) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Sumie Sakai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Zecuen no Tempest: The Civilization Blaster (2012) (seriál)
Makoto Kósaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Akage no Anne (1979) (seriál)
City Hunter (1987) (seriál)
Podivuhodná cesta malého Nilsa Holgerssona s divými husami (1980) (seriál)
Masako Sugaja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Veveričiak Riško (1979) (seriál)
Versailles no bara (1979) (seriál)
Hiroko Suzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
X (2001) (seriál)
Akage no Anne (1979) (seriál)
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Eiko Masujama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Captain Future (1978) (seriál)
Šin Lupin sansei (1977) (seriál)
Viking Viki (1974) (seriál) - rozprávač
Tóru Furuja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Noriko Ohara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mirai šónen Conan (1978) (seriál)
Ničidžó (2011) (seriál) - herec, rozprávač
Doraemon (1979) (seriál)
Jóko Kuri
Japonsko
Najlepšie seriály:
Viking Viki (1974) (seriál)
Podivuhodná cesta malého Nilsa Holgerssona s divými husami (1980) (seriál)
Pinocchio (1972) (seriál)