Reklama

Reklama

VyVolení

(relácia)
Reality-TV
Slovensko, 2005, 60 min

Obsahy(1)

V hre o ceny v hodnote jedenásť miliónov korún je 42 semifinalistov. Večer 5. septembra 2005 sa začal boj o postup do vily na bratislavskej Kolibe. Počnúc týmto dňom TV JOJ denne predstavovala troch kandidátov, z ktorých si diváci sms hlasovaním vyberú vždy jedného favorita. V sobotu 10. septembra bola známa prvá päťka VyVolených, ktorí šli bývať do svojho nového luxusného príbytku na bratislavskej Kolibe. Podobným spôsobom sa do vily dostali aj ďalší deviati hráči. V závere septembra obyvatelia honosnej vily určili prvého kandidáta na vyhodenie. Ten si do tzv. Duelu (moderovali ho Michal Hudák a Karin Haydu) zavolal jedného súpera. Diváci z týchto dvoch ohrozených jedného vyradili. Meno VyVoleného odznelo až vo veľkom finále v decembri 2005. Víťaz vzišiel zo zostávajúcej trojice. (oficiálny text distribútora)

(viac)

Recenzie (56)

oasismanik 

všetky recenzie používateľa

Oproti momentálnym pičovinám na TV JOJ, kde hľadajú už naozaj nasilu extrémnych exotov /Farmár hľadá ženu, mama ožeň ma/, boli vyvolení ako Desperado, Tony, Luis, Šakal a spol. relatívne normálni a mierne svojskí ľudia. Nostalgicky to zas raz opakujem: totálny odpad, ktorý bol však oproti momentálnym pičovinám prvotriedna zábava. ()

desolator6 odpad!

všetky recenzie používateľa

Vezmeme 42 kokotov, uzavrieme do jednej búdy, a prilejeme intrigy. Pre lepšiu chuť dáme ešte na vrch nejakých moderátorov ktorí vedia narátať do 10 a všetko zmixujeme do jednej veľkej sračky. Aplikujeme v málch dávkach, najlepšie raz za deň o 20:00. Každý týždeň zo sračky odoberieme jeden prvok (kokota) aby sme pocítili vačšie grády ostatných prvkov (kokotov). Užívame asi pol roka, keď sa niečo poserie tak aj rok a výsledok úplne vymytého mozgu je zaručený. Pokiaľ sa účinok nedostavil po roku aplikujeme znova. ()

Reklama

Anderton 

všetky recenzie používateľa

Vyvolení mali to šťastie, že boli prví svojho druhu na našom trhu. Takže každý chcel vidieť aspoň jeden diel, z čoho pramenila vysoká pravdepodobnosť vysokej sledovanosti. Zo sociologického hľadiska to bol program určite zaujímavý, pretože sme zistili, kam až môže klesnúť úroveń televíznej zábavy a voyerizmu. Výborný program na spracovanie v diplomových prácach. Rozoberať sa tu dá všeličo. ()

MM_Ramone 

všetky recenzie používateľa

So serióznou filmovou tvrobou toto nemá absolutne nič spoločné. Ale uznávam geniálnu jednoduchosť tohto projektu. Vyberie sa zopár rôznorodých podivínov a extrovertných exotov, ktorých spoločné nažívanie, vzájomné konflikty a psychické zlyhania, v izolovaných priestoroch televíznej vily prešpikovanej kamerami, môže divák pozorovať doma na svojej obrazovke. Akási umelá simulácia života. Reality-show! Na komerčných televíznych staniciach má však podobný produkt iste mnohonásobne vyššiu sledovanosť ako umelecké diela od majstrov filmárov akými sú napríklad S.Kubrick, M.Forman či D.Lynch. * ()

Marek1991 odpad!

všetky recenzie používateľa

Priznávam, že som to pozeral najmä kvôli Rockymu, Lenke a sporu Tony a Luis, ale až v skutočnom živote sa poodhalili ich charaktery. Bolo to celkom podobné Big Brother, dokonca to chodilo v rovnakom čase. S postupujúcim časom to vyzerá tak, že nás vlády chcú mať presne pod takýmto dohľadom, dokonca ani v sprche im nedali pokoj a na ich sexe sa vyžívali. Úchylná, nedôstojná relácia hodná kôpky hnoja. ()

Galéria (22)

Zaujímavosti (4)

  • Vo VyVolených súťaží 14 finalistov a každý hrá za seba. Markizácky Big Brother - Súboj je o súťažení dvoch skupín: bohatých a chudobných. (dxrayko)
  • Finalistov jojkárskej reality show si vyberajú diváci, v markizáckom Big Brother - Súboj to robí produkcia. (dxrayko)

Reklama

Reklama