Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Príbehy neobyčajne obyčajných ľudí a ich túžby, ktoré sa naplnili. Show, v ktorej plníme sny divákov vo forme prekvapenia. Vo väčšine prípadov tieto sny budú nemateriálne. Dôležitý je životný príbeh, ktorý sa za snom skrýva. Show má široký dosah – ponúka divákom pozitívne emócie, rozprávku v živote, naplnenie snov a rovnako aj známe osobnosti (speváci, tanečníci, herci ako hostia programu). (TV Markíza)

(viac)

Recenzie (138)

Marcelinoo 

všetky recenzie používateľa

Piste si co chcete. Aj ked ma Markiza z toho sledovanost a reklamy medzi tym krasne zarabaju ale je to jediny program ktory chodi skoro kazdy tyzden a pomaha ako tak ludom. Radsej budem pozerat (panelak,seherezadu,ordinaciu a ine ....) kde sa iba rozculim nad trapnymi situaciami a nic neriesiacimi zakernostami? Radsej pustim toto a pozriem sa ako maju radost ludia ktory jej vela v zivote nezazili. A este jedna poznamka - za to ze chytam doma Markizu neplatim nic. Na STV davam kazdy mesiac 4 eura a takyto program nevysiela. Pre mna 5* koli tomu ze tato relacia ma ako taky vyznam. ()

D1705 

všetky recenzie používateľa

Trúd Vilko (budem ho tak volať viete prečo), sa po 11 rokoch upustil z "komediálnej" dráhy a moderátora Telerána a stal sa z neho "Spasiteľ" ľudí, ktorí potrebovali pomoc. Divákom šiel cielene na city, aby si poplakali a neraz mal slzy aj on (Neboli niekedy ozajstné?). Ľudia však pri tom vydržali 5 rokov. Potom trúd odletel a odletela aj celá táto relácia. ()

Reklama

BoncheR 

všetky recenzie používateľa

Úplne zle. Najprv som túto reláciu odvrhoval, zvlášť po prvých príbehoch, ale potom som jednoducho zmenil názor. táto relácia ľudom mení životy a pomáha im nezištne, bez akýchkoľvek sebeckých nárokov, takisto Vilo Rozboril... naozaj to nevyzerá že by to robil pre peniaze alebo pre slávu. fakt, jedna z mála tak veľmi vydarených relácii za poslednú dobu na takej komerčnej televízii ako je Markíza. ()

moviechecker 

všetky recenzie používateľa

Niektorí ľudia by sa tu nad svojimi komentármi mohli trošku zamyslieť (niektorí aj trošku viac). Táto relácia nie je na to, aby Vás pobavila. Je tu nato, aby sa pomohlo ľuďom, ktorý to v živote nemajú alebo nemali ľahké. A iba úplný nevychovaný ignorant, ktorý vyrastal v materiálnom blahobyte môže takúto reláciu ohodnotiť tak ako niektorí z Vás. Ja len ľutujem, že takýchto relácii v Československu nie je aj viac. Pri pohľade na túto reláciu som videl aj tých najtvrdších chlapov roniť slzy ako malé deti. Samozrejme emociálnym mrzákom radím nepozerať, pustite si radšej Kosti či CSI. ()

hallelluja 

všetky recenzie používateľa

...nemám problém s charitou, nemám problém s biznisom, zato mám obrovský problém s "charitou ako biznis modelom"!!!... jedna hviezda za ten emocionálny koncert na Rozborilovej tvári, nejeden "herec" by sa od neho mohol učiť... ()

Galéria (3)

Zaujímavosti (2)

  • Na relácii pracuje viac než 60 ľudí, ktorí do konca roku 2009 nakrútili cez 432 hodín materiálu a spolu pracovali takmer 3000 hodín. (R4D0)
  • Televízny štáb relácie pri plnení snov najazdil do konca roku 2009 cez 243 000 a nalietal 27 286 kilometrov. (R4D0)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bolo zmenené