Die Koblanks
Rodinný
Západné Nemecko,
1979, 25 min
Réžia:
Wolfgang SchleifScenár:
Rolf SchulzKamera:
Jerzy LipmanHudba:
Heinrich RiethmüllerHrajú:
Günter Pfitzmann, Wolfgang Völz, Edeltraut Elsner, Inge Wolffberg, Franz-Otto Krüger, Peter Schiff, Ruth Nimbach, Hans Nitschke, Albert Venohr, Barbara Schöne, Friedrich G. Beckhaus (viac)Hrajú
Günter Pfitzmann
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Loď snů (1981) (seriál)
Wolfgang Völz
Najlepšie seriály:
Raumpatrouille - Die phantastischen Abenteuer des Raumschiffes Orion (1966) (seriál)
Disneyland (1954) (seriál) - a.z.
Jim Knopf (2000) (seriál)
Edeltraut Elsner
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Dráčik Tabaluga (1997) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Inge Wolffberg
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Bibi Blocksberg (1994) (seriál)
Stephanie (1995) (seriál)
Franz-Otto Krüger
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Veveričiak Riško (1979) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Peter Schiff
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Dva roky prázdnin (1974) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Dráčik Tabaluga (1997) (seriál)
Ruth Nimbach
Nemecká ríša
Hans Nitschke
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Stephanie (1995) (seriál)
Doktor z vidieka (1987) (seriál)
Albert Venohr
Nemecká ríša
Barbara Schöne
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Správna dvojka (1994) (seriál)
Kriminálka Stuttgart (2009) (seriál)
Friedrich G. Beckhaus
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Raumpatrouille - Die phantastischen Abenteuer des Raumschiffes Orion (1966) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Alexander Radszun
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Odvážni muži na krídlach (1978) (seriál)
Der Bastard (1989) (seriál)
Verbotene Liebe (1995) (seriál)
Dagmar Biener
Nemecko
Najlepšie seriály:
Poslední polda (2010) (seriál)
Správna dvojka (1994) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Martin Brandt
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Holocaust (1978) (seriál)
The Outer Limits (1963) (seriál)
Klaus Miedel
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Dva roky prázdnin (1974) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)