Reklama

Reklama

Následky lásky

  • Česko Následky lásky (viac)
Trailer

Obsahy(1)

Päťdesiatnik Titta vedie extrémne rutinný a nezáživný život v jednom švajčiarskom hoteli. Jeho každodenný stereotyp nemenných úkonov však naruší láska a všetky následky, ktoré so sebou prináša. Vizuálne fascinujúci film jedného z najtalentovanejších svetových režisérov súčasnosti Paola Sorrentina s hviezdnym Tonim Servillom v hlavnej úlohe bol nominovaný na Zlatú palmu na MFF v Cannes a získal viac ako 10 ďalších ocenení. (STV)

(viac)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (160)

ScarPoul 

všetky recenzie používateľa

Stále som presvedčený že anglický Sorrentino má v sebe viacej filozofie ako ten Taliánsky. Následky lásky sú žánrovou spleťou romantického filmu s prvkami existencializmu a kriminálky. Vzájomne sa dopĺňajú a v zásade sú funkčné, ale je to veľmi nešťastné spojenie žánrov. Aspoň v mojom prípade. Mafiánske filmy bez nadsázky, alebo zo zvýšenou umeleckou hodnotou moc nemusím. Servillo je zase raz výborný. Magnani má krásne prsia a úsmev a Sorrentino má veľké šťastie na kameru. Bigazzi sa hrá s obrazom a hoci prevažujú interiéry dokáže v nich spraviť množstvo záberov lahodiacich oku. Ale téma starého človeka uväzneného v nedobrej situácií mi nesadla. Film je formálne a herecky tak presný až mi z neho sála akási emočná chladnosť. Nemôžem nadávať na spracovanie, ale z filmu mi sálal veľmi neosobný chlad. Nedotkol sa ma a ani ma nedonútil rozmýšľať. Vyvrcholenie je zaujímavé aj bez výraznej dramatizácie, ale hoci som aj uvažoval o tej 4 hviezde - lebo predsa len som sa nenudil - je mi viac ako jasné, že na tento film zabudnem príliš skoro. ()

Kervorkian 

všetky recenzie používateľa

Tiež rád mlčím. Ticho niekedy povie viac, ako slová. Aj tak sú to väčšinou prázdne slová, komponované do prázdnych myšlienok od prázdnych ľudí. Úžasná montáž záberov doprevádzaná mrazivou hudbou. Síce je mrazivá, ale plná citu. Keď budete mať trpezlivosť, kúsok bezstarostnosti a dostatok dôvtipu, všetko to dá dokonalý zmysel. A bola by škoda ho neochutnať. A neužiť si ho. Plán do budúcnosti: nepodceňovať následky lásky. ()

Reklama

Anderton 

všetky recenzie používateľa

Následky lásky je ten typ filmu, pri ktorom spoznávame hlavnú postavu postupne. Nevyhnutné minimum sa o ňom dozvieme na začiatku, avšak vysvetlenie jeho činov a spôsobu života prichádza omnoho neskôr. Príznačne sa podrobnosti dozvedáme z jeho úst, keď je na tom psychicky najlabilnejšie. Potom, keď už chápeme, o čom je reč, môžeme si všetko dovtedy videné spojiť a držať mu palce až do konca. Názov trochu klame, tie následky lásky treba trochu viac hľadať, film by sa mohol volať niekoľkými názvami. Napríklad Osamelý muž na elektrickom vedení. Mal som zafixované, že v dobrom talianskom filme musí byť mafia, krásne ženy, typické talianske manželstvo a futbal. V poslednom čase zisťujem, že to nemusí byť pravda, Následky lásky si vystačia bez futbalu a žena, ktorá by mohla robiť rámus, s Tittom komunikuje len krátko a cez telefón. ()

italka63 

všetky recenzie používateľa

Pravdou je, že Toni Servillo byl geniálně chladný, odtažitý, nekomunikativní, s kamennou tváří, beze špetky humoru, host osm let bydlící ve slušném hotelu ve Švýcarsku, a dole v garáži pod plachtou stojí hodně dobré BMW, se kteruým, a předaným kufrem peněz, míří pravidelně do banky. Zpozorníte. Bože, jak mne skoro třičtvrtě filmu nebavilo. Ale závěr je bezchybný, to se musí vidět. Výborná kamera. ()

honzii 

všetky recenzie používateľa

Skvělý film, který hraje první ligu na většině úrovních. Atmosféra, hudba, kamera, režie, Toni Servillo.. Neubránil jsem se ale dojmu, že scenáristicky tento film není uchopen tak pevně, jak by mohl. Motivy, témata, to všechno je pouze naznačeno a tak se stane, že když o něco začne jít, emoce jsou hnány hlavně formální stránkou a sympatiemi k hlavní postavě, ne dějem nebo vyvrcholením příběhu. Něco mi chybělo, ale určitě se jedná o jeden z nejpozoruhodnějších filmových zážitků a o velice dobrý první dojem z tvorby Paola Sorrentina. ()

Galéria (35)

Zaujímavosti (1)

  • Kniha, ze které dívka v kavárně předčítala, je „Voyage au bout de la nuit" z roku 1932 od autora Louis-Ferdinand Céline. (Kritiq)

Reklama

Reklama