Zegapain
Scenár:
Majori SekidžimaHudba:
Ajako ÓcukaHrajú:
Šintaró Asanuma, Kana Hanazawa, Ajako Kawasumi, Romi Paku, Hiroši Janaka, Aja Hisakawa, Tomohiro Cuboi, Marina Inoue, Jui Makino, Akeno Watanabe, Eri Nakao, Mai Kadowaki, Džunko Okada, Fumihiko Tačiki (viac)Hrajú
Šintaró Asanuma
Japonsko
Najlepšie seriály:
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Kana Hanazawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Ajako Kawasumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Romi Paku
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hiroši Janaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Aja Hisakawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Tomohiro Cuboi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Marina Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál) - herec, rozprávač
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Jui Makino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Angel Beats! (2010) (seriál)
NHK ni jókoso! (2006) (seriál)
Nodame cantabile (2007) (seriál)
Akeno Watanabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Eri Nakao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Mai Kadowaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Klub společníků óranské střední (2006) (seriál)
Džunko Okada
Japonsko
Najlepšie seriály:
ef - a tale of memories. (2007) (seriál)
ef - a tale of melodies. (2008) (seriál)
Ai jori aoši (2002) (seriál)
Fumihiko Tačiki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šinpači Cudži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)