Touch
Scenár:
Satoši NamikiHudba:
Hiroaki SerizawaHrajú:
Noriko Hidaka, Júdži Micuja, Šigeru Čiba, Issei Futamata, Bandžó Ginga, Kobuhei Hajašija, Micuaki Hošino, Kazue Komija, Masae Maeda, Hiroši Masuoka, Tošihiko Seki, Joku Šioja, Kaneto Šiozawa (viac)Hrajú
Noriko Hidaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Júdži Micuja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Candy Candy (1976) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Šigeru Čiba
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Issei Futamata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Bandžó Ginga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kobuhei Hajašija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Džúbei ninpúčó: Rjúhógjoku hen (2003) (seriál)
Pokémon (1997) (seriál)
Micuaki Hošino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kazue Komija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Masae Maeda
Japonsko
Najlepšie seriály:
City Hunter (1987) (seriál)
Hiroši Masuoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Tošihiko Seki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Joku Šioja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Kaneto Šiozawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Jasuši Sugihara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Urusei jacura (1981) (seriál)
Hiromi Curu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)