Réžia:
Srdjan KaranovičKamera:
Zivko ZalarHudba:
Zoran SimjanovičHrajú:
Branko Cvejič, Miodrag Radovanovič, Bogdan Diklič, Aleksandar Berček, Goran Markovič, Slobodan Aligrudič, Ljuba Tadič, Gorica Popovič (viac)Obsahy(1)
Ivan Vasiljevič (Ljuba Tadič) je slavný herec, o kterém právě skupina reportérů natáčí dokument. Vasiljevič má být také představitelem hlavní role v divadelní hře, jejíž premiéra se nezadržitelně blíží. Možná, že právě tento shon, kterého je ústřední postavou, má za následek, že se rozhodne od všeho utéct. Nový život hledá na malé nákladní lodi, která brázdí Dunaj v okolí přístavu. Toto jeho rozhodnutí má velký mediální ohlas. Do přístavu jezdí nejen Ivanovi kolegové z divadla, aby ho přesvědčili k návratu, ale též novináři a fanoušci. V přístavu se začne objevovat rovněž velké množství nejrůznějších individuí, které chtějí po Vasiljevičově vzoru začít nový život. (dzira)
(viac)Hrajú
Branko Cvejič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Klamné leto '68 (1984)
Petrin osud (1980)
Balkan expres (1983)
Miodrag Radovanovič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Klamné leto '68 (1984)
Smrť pána Golužu (1982)
Bogdan Diklič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Nevídané, neslýchané (1984)
Zem nikoho (2001)
Sud prachu (1998)
Aleksandar Berček
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Kto to tam spieva (1980)
Sud prachu (1998)
Život je zázrak (2004)
Goran Markovič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Balkan expres (1983)
Delirium tremens (2019)
Slobodan Aligrudič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Ljuba Tadič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Sud prachu (1998)
Čas zázraků (1989)
Krvavá rozprávka (1969)
Gorica Popovič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Senke nad Balkanom (2017) (seriál)
Profesionál (2003)
Krvavá rozprávka (1969)
Milivoje 'Miča' Tomič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Kto to tam spieva (1980)
Život je krásny (1985)
Balkánsky špión (1984)
Ratislava Gačič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Petrin osud (1980)
Ljubomir Čipranič
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Kto to tam spieva (1980)
Až budem mŕtvy (1967)
Pes, ktorý mal rád vlaky (1977)
Mirjana Blašković
Juhoslávia
Najlepšie filmy:
Člověk není pták (1965)
Cukrová voda (1983)
Prebudenie krýs (1967)