Posledné recenzie (37)
Loki - Velké poslání (2023) (epizóda)
Spoiler! Loki se obětuje, aby zachránil své přátele a vytvoří multivesmírný strom, který se podobá v severské mytologii Yggdrasilu. Emotivní konec.
Průsmyk - Série 3 (2023) (séria)
Neskutečná temná až hororová atmosféra s velmi dobrým psycho příběhem. Vůbec jsem se nenudil ba naopak byl jsem do toho případu hodně zažrány, až jsem byl s vyšetřovateli také lehce zoufalý. Bavila mě i vedlejší linka Gadeona s Ellie, kde jsem byl vážně zvědav, jak se to mezi nimi celé vyvrbí. Jinak tohle na seriálu dost oceňuji, že tam byly i ty vedlejší pasáže, že ne vždy šlo jen o ten samotný hlavní případ. To se málokdy vidí u krimi seriálu. Takže, abych to celkově shrnul, tak Průsmyk řadím mezi mé nejoblíbenější krimi seriály, které jsem donedávna viděl. Moc si přeju, abychom se dočkali dalších sérii, i když to nadějně bohužel moc nevypadá. PS: Do Ellie (Julia Jentsch) jsem se prostě zamiloval a bude mi chybět.
The Walking Dead: Daryl Dixon - Coming Home (2023) (epizóda)
Po finální epizodě Dead City jsem měl lehčí obavy, jak bude finální epizoda TWD-DD vypadat. Nakonec jsem se dočkal toho, co od finálních epizod TWD očekávám, což tady splnilo mé představy. Mělo to napětí, akci a skvělé zakončení, které navnadilo na druhou sérii. Takže za mě velká spokojenost a nemůžu se dočkat, až uvidím Daryla s Carol.
Posledný denníček (2)
Další oblíbené filmy
Johnny English (2003) (1-3)
Rychle a zběsile (2001) (1-8)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001) Hobit: Neočekávaná cesta (2012) (1-3)
Expendables: Postradatelní (2010) (1-3)
Rambo: První krev (1982) (1-4)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001) (1-7)
Rychle a zběsile (2001) (1-8)
Kam se poděla sedmá rota? (1973) 1-3
Vinnetou (1963) 1-11
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)