Posledné recenzie (63)
Harold (2014)
Velmi jsem se pobavila. Což jsem osobně očekávala jen po přečtení obsahu. A opravdu, film mě nezklamal svým černým humorem a opravdu vtipnými scénkami z únosu. Spokojenost :)
Osem hrozných (2015)
Tři nekonečně dlouhé hodiny s pár lehkými záchvěvy humoru, které bohužel celkový dojem filmu u mě nevylepšily....velká škoda.
Pieseň mora (2014)
Nádherné! Nechtělo se mi zprvu na tento snímek, ale jsem moc ráda, že jsem šla. Úplně jiná než všechny ostatní s nádherným propojením starých Keltských pověstí. Tento film akutně potřebuji mít doma!
Posledný denníček (5)
Rok 2015
Rok od roku to nějak flákáme, ale třeba se nám podaří to zase trošku napravit. Takže jen velmi krátce. Nepovedlo se mi vůbec navštívit Febiofest a to vůbec nemluvím o severské filmové zimě nebo podzimu. Letošní skoro činí 23 filmů z toho 2 ČSFD projekce, které jsou krásně rozdělené jedna v lednu a druhá připadla na 30. prosinec. Z letošního výběru bych nejvíce vyzdvihla nádherný romantický film S láskou Rosie, který mě naprosto nadchnul, bohužel knihou se mi nedaří nadále prokousat ke zdárnému konci. Oskarové filmy Teorie všeho a Pořád jsem to já byli naprosto famózní a dechberoucími zážitky! A v poslední řadě bych se ráda zmínila o kouzelné pohádce Píseň moře, která byla úplně jiná něž klasické animáky a naprosto si mě získala. Již teď se těším na nový filmový rok, který jistě přinese úžasné zážitky :)
Sedmý syn 10.1., S láskou Rosie 22.1., Whiplash 26.1. (Č), Mortdecai: Grandiózní případ 31.1., E.A.Poe: Podivný experiment 31.1., Padesát odstínů šedi 17.2., Kingsman: Tajná služba 22.2., Teorie všeho 13.3., Vybíjená 14.3., Píseň moře 2.4., Oslava v Ledovém království 26.4., Popelka 26.4., Pořád jsem to já 26.4., Avengers: Age of Ultron 3.5., Šílený Max: Zběsilá cesta 23.5., Ex Machina 16.6., Jurský svět 24.6., Ant - Man 22.7., Láva 23.7., V hlavě 23.7., Hotel Transylvánie 2 26.9., Purpurový vrch 24.10., Creed 30.12. (Č)
(Č) - ČSFD projekce