Recenzie (205)
Tretí princ (1982)
tady už je na mě trošku přetrávníčkováno...ani když sem byla malá mě ta pohádka moc nechytla.bohužel...
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
na téhle pohádce sem vyrostla:)
My všichni školou povinní (1984) (seriál)
Malý Oliva se mi zakousl do srdce a už nepustil:)
Leví kráľ (1994)
I ta ukáplá slzička tam byla....:)
Ratatouille (2007)
Takového kamaráda bych si pořídila domů i já kdyby vařil takové dobroty:) pro mě nejlepší pixarovka!!!!
Rain Man (1988)
Uh-oh. Prd:) Myslím, že Dustin Hoffman dostal oscara zaslouženě...a Tom Cruise už jen domaloval výjimečnost tohoto snímku..
Requiem za sen (2000)
Darren Aronofsky chtěl tímto filmem říct, že vše okolo nás se může stát drogou ne jen heroin a kdo si myslel, že šlo především o něj je na velkém omylu...Kolik je jen nás fanatiků na čsfd závislých na filmu?:)
Pán a pani Smithovci (2005)
Míříš hůř než vaříš, miláčku. A to je co říct... Po téhle větě by moje chuť ho zabít vzrostla tak na dvojnásobek:) Po druhém shlédnutí to přestávám brát vážně a přihazuju:)
Sedem (1995)
Obžerství, hamižnost, lenost, smilstvo, pýcha, závist, hněv...člověk má různé motivy pro své pobavení...Úžasný kousek...
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Lister: To když umřel táta mně, bylo mi teprve šest. Dostal jsem od každýho kupu dárků jako o Vánocích. Přál jsem si, aby se to stalo ještě pár lidem, abych si doplnil celý lego. Babička se mi to pokoušela vysvětlit, že jako odešel a že už se nevrátí. Jasně, že mě zajímalo, kamže šel. Říkala, že je moc štastnej a že odešel tam, co moje zlatá rybka. Tak jsem si myslel, že ho spláchli do záchoda. Myslel jsem, že je hned za tou vohnutou rourou. Posílal jsem mu tam jídlo a časopisy, aby měl co číst. Nakonec mě poslali k dětskýmu cvokaři, protože mě našli s hlavou v míse, jak čtu fotbalový výsledky. JE K TOMU POTŘEBA NĚCO DODAT? SNAD JEN,ŽE O HOLLY, KOCOUROVI,RIMMROVI A PŘEDEVŠÍM LISTEROVI NEJDE NIC NAPSAT - TO KAŽDÝ MUSÍ VIDĚT SÁM:)